Cumartesi, Aralık 10, 2016
Bu Yünlere Ne Oldu Dersiniz?

15 YORUMLAR

  1. Çok teşekkür ederim, evet yumuşaçık oluyorlar hakkaten de, çok sıcak tutma özellikleri yok yani kara kış ta falan fazla koruyucu değiller. Ancak bahara geçiş günleri için ideal, hem de şık duruyor.

  2. çok şirin olmuşlar.bendede 1tane var. yetiyor mu atkıya..birde kaç no şiş kullandın.6 numara ile örmeyi düşünüyordum.uyar mı?

  3. Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim…Sevgili Nagice, bu örülenler 6 numaralı şiş ile örüldüler, ancak daha sonra bir tane de 5 numaralı şiş ile ördüm(malesef resmi yok) ve bence o daha güzel oldu. Gerçi bu biraz kişinin eliyle de alakalı malum…Bir de 2 çile yün gidiyor bir atkıya…Siyah ve kahverengi olan atkının başlangıç ve bitiş noktalarında, birazcık daha kalın bir yünden 5-6 cm lik bir başlangıç örgüsü var. Atkı uçları dönmesin çirkin gözükmesin diye öyle örmüştüm.Ancak onlardan sonra ördüğüm pembe atkımda öyle bir başlangıç örgüsü kullanmadım, sadece 2 çile bu ipten ördüm geçtim. Uçlarında hiç bir sorun olmadı.2 çile yünden 6 numaralı şişle örülerek çok güzel yetti:)