11 yorum gelmiş

  1. yaaa ben de çok sevdim bunu sevgili embir, benimde yapasım geldi şimdi:)) Bu arada pazarda renkli cizgili tişortler var alıp bir denesek mi?

  2. benim niye aklıma gelmedi çizgili tişört:( hepsini kesicez diye üzülüyorum saf saf,yani fiamma1 yerin dibine girdim şimdi:))

  3. sevgili aytacrafts olur mu hiç öyle şey, ne demek yerin dibine girmek, fikri sen verdin ben de senin fikrin üzerine düşündüm o kadar:)))Paylaşımlarımızdaki amaçta bu sanırım. Bu arada takı malzemeleri satan dükkanlarda boyle fitil halinde metre ile renkli kordonlar satılıyor onlarla da yapılabilir acelesi olmayanlar için bir başka fikir:)

  4. teşekkürler arkadaşlar, öğlen yemek arasında koştum karanfil pasajına kalın renkli kordonlardan aldım. Fotoyu birazdan çekip eklerim. Süper kolay bişi.

  5. Bence de çok hoşmuş,metre işi satılan floş iplerle de güzel olabilir,denemek lazım,teşekkürler embir.

  6. bundan yapamayanı sokmasınlar on marifete diyesim geldi (yok öle bir arzum tabi i-hiii)..güzelmi güzel ama iplikleri burup burup nice kolye,bileklik tasarımı yapılmıştır görmüşlüğüm vardır yeni birşey değil sade söyleyeyim dedim .biz çokmu gerideyiz yahuuu?çoğu şeyi bende burada görüyorum acaba senesi devrettimi benim şaşırdığım şeylerin diye duruyorum

  7. Figencim, tamam o zaman yapmayana embir demesinler:))Ahengcim, evet floşlarla da güzel olur.Racinecim, ben renk uyumunu sevdim de ondan. İnanır mısınız bir tanıdığım bana 1970 yılına ait ciltlenmiş hobi dergilerini verdi. İçindeki çalışmalar bugün gördüklerimizle aynı, hatta mayakoni görmüştüm de dumur olmuştum. Herşey eskiden de varmış…

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin