17 yorum gelmiş

  1. sesiber

    İlk ben gördümmmm :))Ganejacım çok güzel bunlar, ayrıca hepsi de çok kullanışlı, elleirne sağlık

  2. nokturn

    yaa bek ben bişey biliyorum da söylüyorum..en baştakine ve tak takıştır olana bilhassa bayıldım..elceğizlerine sağlık..

  3. Seybe

    Ben en bastakine bayildim..Kahverengi ve turkuaz en cok birbirine yakistirdigim renklerdir..En yakismayan renklerde sari ve kirmizi oldugunu dusunuyorum Galatasaraylilar uzerine alinmasin bu sadece benim fikrim;)

  4. ganeja

    Teşekkürleeer.MUtlu oldum :)))))Ama ben galatasaraylıyım seybecim.Tamam renkleri birarada kullanmıyorum ama yine de olsun takımımız yaniii

  5. kelebek23

    Ganeja harıkasın hıcde taklıt degıl harıka renkler çok da asil olmuş valla mavılıde gözüm kaldı.elıne saglık BEŞİKTAŞLILARDA tutabılırmi ……tutuyorum

  6. ganeja

    Aslanıııım.. Kim tutar seni.Beşiktaşlılar da tutabilir kelebek ne demek Tutan mauselarınız dert görmesin.

  7. Seybe

    Ben galatasaraylilarla mucadele konusunda uzman oldum zaten senide alayim karsima s12. senin bir orneginden evimdede var esim yani:) sirf bu yuzden takimdan falan anlamadigim halde fenerbahceli oldum sorsaniz renklerini bile bilmem ama fenerliyim iste:)size muhalefet olsun diye;) yakistirmiyorum renkleri iste ne var bunda?

  8. Seybe

    Ben bunlari yazdim ama kacayim simdi buradan bi zaman yokum… hic degilse s12i bunlari unutuncaya kadar:P

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Merhabalar, çok cici bir büzgülü şeker torbası hazırladım. Ben desenli keçeden yaptım ama kartondan ya da kumaştan da olabilir tabii. Ölçülü bir şablon karton hazırladım kendime. 12 parçaya bölerek çizdim,...

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Merhaba dostlar, bir sitede farklı versiyonunu gördüğüm kedi kapı süsünü keçe broş için uyguladım. Hoş bir şey ortaya çıktı ve sizlerle de paylaşmak istedim. Arzu ederseniz daha büyük çalışıp kapı...

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum

Merhabalar, atmaya kıyamadığınız hediye kutularınız varsa siz de benim gibi değerlendirebilirsiniz. Ben keçe fiyonk çalışarak yaptım bu yenilemeyi. İlk olarak fiyonk yapımı için şablon hazırlıyoruz. Keçe üzerine şablonları yerleştiriyor, çiziyor...