Bunlar da benim babetlerim:))

-

Maalesef sevgili miragex gibi şişlerle arası iyi olanlardan değilim.O sebeple babet patiklerimi tığla yapmak daha kolayıma geldi…Bir gecede bitirdim;daha evvelki denememde tabandan sonraki kısmı yaparken minik bir düşüncesizlik etmiştim.Bunda düzelttim:)))Gri ipi de amigurumi eşek yapayım diye almıştım aslında…İkinci babeti örerken bolca dua etmek zorunda kaldım Allah’ım inşallah ip yeter diye:)Nasıl olmuş?

26 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    hııııı ne güzel olmuş işte . rengini sende cıvıl cııvl seçseydin bak o zaman daha bir şaal olurdu. ellerine sağlık

  2. nrhnmrl

    ellerine sağlık herkese bir örme babet kampanyası yapalım.Herkes kendisi örsün ya da örenlerden satın alsın :=)

  3. florasankalem

    Şişle örme denememe de dün başladım:)Sevgili miragexin verdiği ilmek sayıları bana çok büyük geldi.Söktüm bi daha örüyorum.Bakalım nasıl olacak;benim gibi bir şişle örgü beceriksizinin elinden:)

  4. gonuldenele

    ölçüler banada büyük geldi.ama ben sökmeye kıyamadım.birine hediye olur artık:))birde tığla deneyeyim bende:))elinize sağlık

  5. kokosh20

    elinize sağlık florasankalem.çok güzel babetler.ama ben örgüde yeniyim.alt kısmı yapabilirim amaüst ve yan kısmını nasıl yaptın.böyle hafif büzgülü olmasını nasıl sağladınkısaca anlatırmısın..

  6. marvil

    evet gayet güzel.bu arada miragex in verdiği tarifteki ilmek sayıları devasa oluyo.ben de denedim.olmadı.

  7. florasankalem

    Ben tabanı 35 zincirle başladım.Tığın üzerine bir kere alıp 2 kerede çektim.3 kerede yapınca çok büyük oluyor.dönüşlerde ilkinde 6 birit yaptım.Her dönüşte bir tanenin üzerine 2 tane batarak döndüm.4 sıra yaptım;açıkçası biraz büyük oldu.sanırım 3 sıra yeterli.tabanı tamamladıktan sonra;örügye göre ters olan tarafından ilmek alır gibi ilmek aldım.Bunu fotoğrafla göstermem gerekecek sanırım.Akşama kadar bir taban örüp nasıl yapıldığını fotoğraflayayım.2 sıra ördüm;3 üncü sıradan itibaren burun olacak kısımda 2 biriti bir defada birleştirdim.bir normal birit,bir ikili birit şeklinde 10 tane yatıktan sonra düz örmeye devam ettim.3 sıra sonunda bir hayli toparlandı zaten.en son sırayı da sık iğne yaptım.miragexin ölçülerini de taban 15 başladım.O tam oldu.Ama üst kısımı 120 ile başlamama rağmen inanılmaz büyük oldu.80 le başladım şimdi.Burnunu falan tutturmuştum halbuki:((bakalım nasıl oalcak:)

  8. gonuldenele

    marvil diyor ki;evet gayet güzel.bu arada miragex in verdiği tarifteki ilmek sayıları devasa oluyo.ben de denedim.olmadı.ben tekrar başladım .bu defa sayıyı daha az tutarak.umarım iyi olur..

  9. bbuket

    evet hanımlar haklısınız bende denedim tabanın boyunu kendi ayağıma göre ayarladığım için sorun olmadı ama yanlara 126 ilmek fazla geldi. ama ben sökmedim arka ortada dikiş yerinden içeriye kıvırdım oldu valla. bugün fotoğraflayıp sizlere göstermek istiyorum.

  10. miragex

    ama ben özellikle belirtmiştim arkadaşlar,ipin kalınlığı,şişin kalınlığı,ayak numarası hepsine göre değişir ilmek sayısı…

  11. florasankalem

    Ben şişle örüleni 3 üncü kez söktüm;ipimden mi acep diye düşünüyorum çünkü ben de 3,5 numara şişle örüyorum.İpten kaynaklanıyor olaiblir bir ihtimal.100 ilmek iyi oldu benim ördüğüme.Bakalım.Eflatun da tığ işi başlıcam.Bu defa başka bi değişiklik yapmayı planlıyorum üzerinde:)İnşallah olar:)

  12. embir

    ya bunlar ayakkabı gibi duruyor, altlarına taban yaptırılırsa süper babetler olur değil mi? çok güzeller

  13. florasankalem

    Sevgili embir;benim aklıma halıflekslerden kesip,bally ile altına yapıştırmak geldi.Hani bu ayıcıklı kocaman kocaman ev terlikleri var ya;benim evdekinin altında bildiğimiz halıfleks var hani bu ince olanlarından…Olabilir mi acep diye düşünmüyor değilim:))

  14. kondor

    olabiliyor efendim yıllar öncesinde ben artan halıfeksleri taban olarak kullanarak pofidiklerden yapmıştım sorunsuz kullanmıştım.

  15. florasankalem

    :)bütün mesele halıfleks bulmakta sanırım şimdi…Eskisi kadar sık kullanılmıyor ya da ben çok rastlamıyorum.Küçük küçük paspaslar satılıyor;belki onlardan alıp öyle değerlendirmek mümkün olabilir.

  16. bbuket

    ben ayakkabıcıdan taban aldım arkadaşlar ayakkabı tamircilerine bir uğrayın çok çeşitleri var. hatta kenarları delik delik hazır olanlarıda var, sanırım patik için yapmışlar o deliklerden dikiyorsunuz sanırım. ayrıca keçede var. fiyatları 2 milyonla 5 milyon arasında değişiyor. ben aldım ama tatildeyim onun için denemeye fırsatım olmadı. iyi olacağını sanıyorum deneyin derim.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Yapay deri tozluk yapımı

| | 2 Yorum