Pazar, Aralık 4, 2016

121 YORUMLAR

  1. bayram için kızıma örmek istediğim gibi model. anam ne çebelleştim anlatamam. en sonunda vazgeçtim. iplik çok kalın geldi deyip bahanemide sundum yani gönlüme. şimdi efendim bi yapılış ayrıntısı alsam olabilir mi acaba.

  2. çok teşekkürler arkadaşlar :) ben aranıza yeni katıldım,ilk yazımın yayınlanması da beni çok mutlu etti.sonraki yazılarıma da ilginizi bekliyorum :)

  3. hoşgeldiniz aramıza ve patik çok güzel olmuş kondor gibi bende örmek isterim.Kaç numara şişle kaç ilmak ve öndeki toplama nasıl oldu dersem kızmayın bana?

  4. öncelikle hoşgeldinizzzz, patiğinize de bayıldım. Çok cici olmuş. Annemin ördüğü siyah patik çok sade gelmişti bende tam ortasına çiçek yapayım bu hali çok güzel olmuş.

  5. hoşbulduuuum :))bende yılbaşı hediyesi olarak yapıcam arkadaşlarıma.yapılışını kısaca anlatayım,sorularınız olursa yine cevaplarım.3.5 numara şişle önce patiğin altını ördüm(ayak boyu kadar,ama ön ucunu yuvarlak kestim)daha sonra üst kısmını istenen yükseklik kadar düz örgüyle ayrıca ördüm,haroşeye geçmeden önce tam ortasındaki 30 ilmeği 10 ilmek kalacak şekilde tek sırada azalttım(siz toplam ilmeğe göre oranlayarak yapın)sonra 3 sıra haroşe yaparak bitirdim.tabana diktim.çiçeği yapıp ekledim,bağcıklar için ilmek alıp ördüm.kolay gelsin…

  6. çok şık olmuşşş..bu ara bende bunlara benzer babetler yapıyorum..bitsin resimleri koyarım yakın zamanda..çok sevimlioluyorlar..elinize sağlık..

  7. yeşilleri arkadaşımın annesine hediye örmüştüm.bu da kendime ördüğüm,siyah olduğu için modeli pek belli olmuyor gerçi...
    yeşilleri arkadaşımın annesine hediye örmüştüm.bu da kendime ördüğüm,siyah olduğu için modeli pek belli olmuyor gerçi…
  8. ben siteyi uzun süredir takip ediyorum aslında,hergün mutlaka girer son eklenenlere bakarım.daha önce üye olmaya çalışmıştım ama olmadı.bundan sonra burdayım :)

  9. ben tığla örülmüş zannettim önce burun kısmı ne kadar muntazam dönmüş diye şaşırmıştım. açıklamalarınız için teşekkürler.

  10. Selam aramıza hoşgeldin öncelikleçok hoş olmuşama biraz tarif etseydin benim gibi örgü özürlü biri neresinden başlayıp neresinden arttıracak :((((

  11. postanenize yazdim buraya da yazayim.elinize saglik tek kelimeyle harika olmuslar..ama mesela hic bilmeyen birine anlatir gibi anlativerseniz..3 basla bes eksilt iki kes gibi bana tam bir yeni yil hediyesi vermis olursunuz valla:))

  12. miragex öncelikle hoş geldiniz. ve de patiğiniz çok güzel,estetik görünüyor.tarifiniz içinde teşekkür ederim. ancak resimden incelediğimde arka kısımda 2 dikiş izi görüyorum tabanıbiraz uzun örüp topukkısmını döndürdünüz mü?yoksa ben yanlış mı görüyorum.(bazen resimden anlaşılmıyor ben yanılmış olabilirim)tekrar ellerinize sağlık diyorum :)

  13. sevgili semyıl yanılmamışsın,arkada 2 dikiş var.nedenine gelince üst kısmı tek parça halinde örüp arkadan tek dikişle birleştirmekti amacım aslında ama denk gelmedi.bende sökmektense topuk kısmından ilmek çıkarıp haroşe ördüm,yanlardan birleştirdim ve düşündüğümden daha hoş bir hava verdi.ayakkabı gibi oldu işte :))

  14. ilginize çok teşekkürler arkadaşlar.yukarda yapılışını anlattım ama ilmek sayısı vs vermek doğru olmaz.çünkü ayak numarasına göre değişiyor.ben göz kararı yaptım.ama kısaca bu 38 numara bi ayağa göre yapıldı.tabanı 18,üst kısmı 127 ilmek yaptım diye hatırlıyorum.

  15. nzmtnbrcn (nicki yazarken öldüm) beğenmekle tutmak arasındaki fark şöyle ki; ben de çok beğendim ama gerçekten yapacağım ya da ileride faydalanabileceğim konuları -dergi sayfaları arasına ayraç koymak misali- tutuyorum ki, daha sonra hesabımdan tuttuklarım butonunu tıklayıp bunlara kolayca ulaşabileyim diye.

  16. unzn ɹipuɐɯɐz ɯnƃnpɹoƃ uǝ ıluǝzo ǝʌ ıƃlı ıɔıʞǝɔ ˙ɐɯsilɐɔ ıuǝq ʇsnʇlɐ ʞǝɔǝpǝ ɹɐpɐʞ ʞoɔ ıpǝlıʞʇǝ uǝʇʞǝɔɹǝƃ ʞıɹqǝʇ ɯıɹǝpǝ

  17. Seybe diyor ki;saatoniki bunu nasil basardin?Ben patikten cok bunu merak ediyorum:)

    ben de patik kadar merak ettim .elinize sağlık ve hoşgeldiniz diyorum .

  18. ıʞıuoʇɐɐs ɯıpʌǝs nq ışı ʞoç ǝpuǝq ʞɐɹǝɯ ɯıʇʇǝ ǝʌ ɯɯɯɯnplnq (((:ɥıɥ ıɥ((((((:şıɯlǝzüƃ˙˙˙˙˙˙˙

  19. ben sevmedim ;amuda kalkıp okuyayım derken amuda kalkmayı unuttuğumu düştükten sonra farkettim:)bir de baktım asya da kervana katılmış…

    ıʞıuoʇɐɐs ɯıpʌǝs nq ışı ʞoç ǝpuǝq

  20. şeker gibi, şeker. tutayım da anneme, anneanneme ördüreyim ben de. ben başlayıp bitirilen şeyleri örmeyi seviyorum da, bir artır/iki eksilt örneklerde bunalıyorum. battaniye bile ördüm ama şuncacık patik zor geliyor nedense. renkleri de çok güzel uydurmuşsunuz, cıvıl cıvıl.

  21. evet arkadaşlar yaaa neden herkes tepetaklak :)) aman yapmayın böyle şeyler,bi yerinize bişey olcak,siz bize lazımsınız :))

  22. sevgili kucuksheyler inan tahmin ettiğinden daha kolay,önemli olan ayağına göre örmek,büyük yada küçük olursa hoş durmaz.

  23. şu tarifi düzgünce verebilecek biri yok mu yaf baksanıza yapan arkadaşımız pek model vermiyor anlaşılan benim gibi örgüden pek anlamayanlar için sıra sıra anlatacak biri varmıdır acaba?

  24. incili kiz diyor ki;şu tarifi düzgünce verebilecek biri yok mu yaf baksanıza yapan arkadaşımız pek model vermiyor anlaşılan benim gibi örgüden pek anlamayanlar için sıra sıra anlatacak biri varmıdır acaba?

    evet ya alt mesela alt tarafı örerken düz mü ördün 18 ile alt tarafı başladım demişsin 18le başlayıp dümdüz örüp hiç artırma eksiltme olmadan mı bitirdin aaaaaaaaaa :( hayat ayrıntılarda gizlidir bizde ayrıntı istiyoruz ama hayır bana ne banane vermiycem diyorsan biz de teşekkür eder çekiliriz miragex:=)bak insanların tersi döndü yahu :=)

  25. miragex bak söylemedi deme dövecek bunlar seni çok kızmışlar:)) gel bir an önce resimli videolu bir anlatım yap bakalım.:)

  26. arkadaşlar ben patiği hediye ettim,ama hatırladığım kadarıyla sayılarıyla tarif edicem,bunu siz istediniz,sonuçlarına katlanırsınız artık :)))

  27. babetlerim
    babetlerim

    herşey aklıma gelirdi kendi ayaklarımın resmini çekeceğim aklıma gelmezdi..ama öyle hararetli patik muhabbeti vardı ki dayanamadım..ayaklarda kütük gibi çıkmış yakından:))aslında çokk narindirlerrrrrrr:))))))))))patiklerim yarım farkındaysanız..neden diye sorun…

  28. ip yettide bilekliğine bir türlü karar veremedim..pembe simli bir kurdale alıpmı taksam..yoksa,ipi gözüme ince göründü,daha kalın bişi örüp ucuna gene çiçekmi taksam..iplerin ucunda çiçek güzel durabilir..fikir alayımm..

  29. arkadaşlar hazırsanız hatırladığım kadarıyla sayılarıyla tarifi veriyorum :))) tabanı 18 ilmekle başladım,düz örgüyle devam ettim,yarısından sonra 2 sırada 1 olmak üzere 3 ilmek arttırdım.ama sağ ayağı sağ taraftan,sol ayağı sol taraftan(ev terliklerinizin altına bakarsanız dışa gelen kısımların hafif genişlediğini göreceksiniz,yani ev terliğinize göre örebilirsiniz.)bitmeye yaklaşınca önce 2 sırada 1 ilmek olmak üzere 2 kere kestim,daha sonra her sırada 2-2 yada 3-3 olmak üzere keserek ucunun yuvarlak olmasını sağladım.tabanımız hazır :) üst kısmını 126 ilmekle başladım(38 numara ayak için),yaklaşık 3 parmak ördüm,yani istediğiniz yüksekliğe kadar,tabi 3 sıra haroşeyide hesaplayarak.haroşeye geçmeden önceki son sırada tam ortasındaki 30 ilmeği 3er 3er alarak 10 ilmeğe düşürdüm.sonra 3 sıra haroşe yaptım,kestim.üst kısmı tabanla birleştirdim(arkadan tek dikişle birleştirecektim ama eni kısa geldi) daha sonra topuğa başladığımız yerden 15 ilmek çıkarıp yan tarafların yüksekliği kadar haroşe ördüm,yanlardan birleştirdim.patiğin dikimi bittikten sonra bağcıklar için 6 ilmek alıp haroşe ördüm,uç kısmına ilik yaptım,bitirdim.sonra çiçeği yapıp diktim.hadi bakalım kolay gelsin…

  30. nihayet, bu uzun ve guzel sohbetin, sonuna gelebildim ve hosgeldiniz diyorum,babet şahane ellerinize sağlık.saatoniki ve asyayi da ayrica kutluyorum,aynı nalan gibi oldum :)

    amuda kalkıp okuyayım derken amuda kalkmayı unuttuğumu düştükten sonra farkettim:)

  31. miragex aramıza hoşgeldin. Biraz geç bir yorum oldu kusura bakma. Şu aralar pek giremiyorum işten güçten. Babetler herşeyiyle çok güzel olmuş ve tarifin için de teşekkürler. Umarım yapabilirim. Görüşmek üzere…

  32. sesiber diyor ki;ben laptopu ters çevirip okumuştum:))

    şimdi gene bir laptopum bile yok ağıtları başlar ama ben sevmiyorum laptopu ,zaten yok…

  33. var ya beceriksizliğin bu kadarınada pes tarife göre ördüm ipinden midir nedir koskocaman oldu bir,ikincisi üst kısmı süper tutturdum ama iş altı örmeye gelince yok baktım ipler boşa gidiyor bir süreliğine ara verdim arada burdaki resme bakıp bakıp iç geçiriyorum :=(

  34. sevgili nrhnmrl ip kalınsa o yüzden büyük olmuş olabilir,bide özellikle belirtmiştim benim ördüğüm 38 numara ayağa göre idi,sizin ayaklarınız küçükse sayıları biraz azaltabilirsiniz.

  35. ipim kalın değil miragex dediğim gibi üst süper oluyor ama altı beceremedim sakin kafa ile biraz daha uğraşmam gerekiyor benim ayak 36 sağol canım

  36. miragex diyor ki;37 :)

    nzmtnbrcn diyor ki;37 diil be amma attın 38 :)

    bak ördüysen boşa gitti küçük gelecek şimdi :=)tüh

  37. :))))patik süper şişle örülmüş ne güzel:))ellerine emeğine sağlık.ben nalan ablamın akibetinden sonra hiççç amuda kalkmaya çalışmadım ters okumaya çalışarak çözdüm olayı.laptopda yok istemiyorumda:))örgüde çok acemiyim anlamadım hiçbişey kopyaladım anlayanı bulur bulmaz ördürcem.hoşgeldinn:))

  38. yarışma yapsak birinci olurmuşsun miragex, tutan tutana maşallah, ben de tuttum sanıyordum aşkolsun bana tutmamışım, şimdi tuttum.

  39. 108 yorum var, vay be. bende 109. olayım diye yazdım. Ben yeniyimde o yüzden bilmem, yorum rekoru kaç. Yoksa bu yazı mı yorum rekoru alan:)

  40. miragex senin aşama hazırlığını bekleyemeden bir deneme daha yaptım ama bende bir bozukluk oluyor bir açıklama bekliyorum herşeyiyle senin dediğin gibi ördüm şiş numarasından tarife kadar diktiğim zaman tam denk geliyor herşey ucuucuna ne fazla ne eksik şöyle bir sıkıntı oldu üst tarafı o kadar geniş olduki diktim fazlalık yok ama giyiyorsun koskocaman ayağı sıkmıyor anlatabildim umarım sanki üst tarafta artırma yapılmış gibi yoksa yukarı doğru ördükce eksiltme filan mı yapmam gerekiyor ben mi kaçırdım amaaan ne uzun yazmışım ya hu okuken sıkılmazsın umarım pişman olamışsındır umarım bu babeti ördüğüne :=)

  41. arkadaşım haroşa kısmına başlamadan 10 tane 3 lü alıp eksilteceksin.sanırım o kısmı kaçırmış olmalısın.benimkindeüst kısımda sorun olmadı .sadece bana büyük geldi:))

  42. istenen yüksekliğe gelince ortadaki 30 ilmeği 10 ilmek olacak şekilde azalttınmı?eğer azalttıysan ve yetmediyse bir sonraki sırada biraz daha azalt,yaa ne desemki şimdi,benimkilerdede örerken denk gelmeyen yerler oluyor ama azalt arttır bi şekilde denk getiriyorum…

  43. merhabababetlerini astarda görerek izini takip edip bu siteye üye oldum.açıklamalarınıda okudum şimdi heyecanla resimli yapım aşamalarını bekliyorum.inanılmaz düzgün bir örgün var babetlerin süper oluyor,ellerine sağlık sevgili miragex

  44. Merhaba mor babetleri gördük ve bayıldık.Örmeye başladım tabanını örüyorum şu anda eğer istediğim gibi olursa fotoğrafını çekip yollayacağım yapanın ve tarif edenin ellerine sağlık teşekkürler….Bu arada ayağı 36 olanlar 110 ilmekle başlasınlar ince ip ve 3 no şiş ile yaptım.

  45. Merhaba Arkadaşım …Ben de beğendim çalışmanı… Beni de izle, farklı çalışmalarla yakında buradayım … Birbirimiz ile paylaşacağımız çok şey olacaktır … Herkese selam … Sana kolaylıklar dilerim …

  46. slm miragex’in patiklerine bayıldım.. ben de yapayım dedim ama üst kısmı kısa oldu. ve böyle kip durmadı.. yorum yapan olmamış epeydir herkes yaptı bitirdi heralde.. yeni patiklerinizi bekliyoruz..