Bunlarda benim karalamalarım…

-
35X50cm. Kağıt üzerine karakalem çalışması

Ön hazırlık olarak yaptığım bir kaç eskiz çalışmasını bende sizlerle paylaşmak istedim… Bakalım beğenecek misiniz?

35X50cm. Kağıt üzerine karakalem çalışması(detay)
35X50cm. Kağıt üzerine suluboya çalışması
35X50cm. Kağıt üzerine suluboya çalışması
35X50cm. Kağıt üzerine suluboya çalışması(detay)
25X35cm. Kağıt üzerine suluboya çalışması
25X35cm. Kağıt üzerine suluboya çalışması

50 yorum gelmiş

  1. Methods

    Yorumlarınız için teşekkürler…gulseyhan, evet model kullanarak çalışıyorum…gonuldenele, bunlar yağlıboya çalışmaları için sadece eskiz… O yüzden karalama oluyorlar :)

  2. kriizantem

    Vay be, ağzım açık kaldı. Hani sanatçı olduğunu biliyordum da, bu kadar beklemiyordum. Müthiş çalışmalar bunlar…

  3. celebi74

    methods bence birinci esertam yarışmalık.. yüzdeki ifade elde kuru dallar..sonbaharın ta kendisihem doğada hem modelin ruhunda bir sonbahar savruntusu var belli..

  4. Fatos01

    hakikaten harikasınız.çizginiz çok güçlü.arkadaşlara katılıyorum biraz tevazu göstermişsiniz ama siz resim yapmanın alt yapısını tamamlamışsınız.eminim sizde daha iyileri de vardır:) ellerinize sağlık.bu arada bende resimle ilgileniyorum ve bir sanat siteside yaptım.profesyonel anlamda işleriniz varsa tanıtımınız için siteden bana ulaşabilirsiniz. http://www.tuvalim.com

  5. Methods

    Teşekkür ederim celebi74…Bahsettiğin çalışma yarışmanın formatına uyardı fakat resim üzerine akademik eğitim aldığım için o çalışmayı yarışmaya sokmam pek etik olmaz diye düşündüm… O yüzden sadece paylaşmakla yetindim.Burada ki amaçta; Figen abla’nın başlatmış olduğu sanat değeri taşıyan paylaşımlara destek vermekti… Benden bu kadar;Gerisi gelmeyecek yani :) Sonra Banuca bana kızıyor :))) ( Bu şaka tabiki)

  6. Methods

    Fatos01, bu güzel yorumlar için çok teşekkürler :) Vermiş olduğunuz sityeyi en kısa zamanda inceleyeceğim… Bu davet içinde ayrıca teşekkür ederim.

  7. sesiber

    Harikalar. Özellikle karakalemlere, özellikle de portreye bayıldım.İlk çalışman fotoğraf kadar canlıolmuş. Gözlerdeki pırıltı, bakış ve hüznü karakalemle olduğu halde çok güzel yansıtmışsın.

  8. aheng

    Tek kelimeyle muhteşemler,başka kelime bulamıyorum,özellikle o kızgın bakan amcaya bayıldım,yüzündeki derin çizgiler,bakışlardaki netlik,eskiden çekilmiş siyah-beyaz fotoğraflar gibi,ellerinize sağlık.

  9. Figen abla

    hiiiii !!!!ne muhteşem çalışmalarrrrr :)))ayyy bakmaya doyamadım yemin ederim…kocamantebrikler size sevgili ustammm :))

  10. ds handmade

    hangisini daha çok beğendiğimi bulamadım, hepsi ayrı ayrı çok güzeller. karakalemler çok etkileyici, suluboya çiçekler harika. bütün çalışmalarınız farklılığı ile damgasını vuruyor. hepsi için tebrikler. paylaştığınız için teşekkürler.

  11. akoni

    Siz bunlara karalama mı diyorsunuz? Sakın haaa!! Bunlar sanat eseri, hepsi birbirinden güzel muhteşem resimler.

  12. Darman

    süper..süperr elinize sağlık.. bayıldım valla… çok isterdim,çok istemişimdir çizebilme kabiliyetim olmasını ama amalesef çöp adam çizemem.. :( ALLAH vergisi bu yetenek.. tekrar tebrik ediyorum,keyifle seyrettim resimlerinizi.. (:

  13. deyzi

    hepsi muhteşem gözüküyor. ellerinize sağlık.bende resim kursuna başladım.kırk fırın ekmek bu olsa gerek :))

  14. Methods

    sesiber diyor ki;Harikalar. Özellikle karakalemlere, özellikle de portreye bayıldım.İlk çalışman fotoğraf kadar canlıolmuş. Gözlerdeki pırıltı, bakış ve hüznü karakalemle olduğu halde çok güzel yansıtmışsın.

    Çok teşekkür ederim… Mısırlardan sonra bunlar fazla ciddi oldu sanırım.:)

  15. Methods

    aheng diyor ki;Tek kelimeyle muhteşemler,başka kelime bulamıyorum,özellikle o kızgın bakan amcaya bayıldım,yüzündeki derin çizgiler,bakışlardaki netlik,eskiden çekilmiş siyah-beyaz fotoğraflar gibi,ellerinize sağlık.

    Çok teşekkür ederim aheng, beğenmenize sevindim…:)

  16. Methods

    Figen abla diyor ki;hiiiii !!!!ne muhteşem çalışmalarrrrr :)))ayyy bakmaya doyamadım yemin ederim…kocamantebrikler size sevgili ustammm :))

    Figen abla, estağfurullah ustalık mertebesinde değiliz daha :) İltifat buyurmuşsunuz sağolun… Beğenmenize sevindim.:)

  17. Methods

    nrhnmrl diyor ki;hepsi birbirinden güzel bir sergi açıp 10marifetide davet edersiniz umarım elleriniz dert görmesin

    Neden olmasın, güzel fikir… Eğer öyle bir şey olursa ilk davetiye sizlere gelecek, söz….:))

  18. Methods

    ds handmade diyor ki;hangisini daha çok beğendiğimi bulamadım, hepsi ayrı ayrı çok güzeller. karakalemler çok etkileyici, suluboya çiçekler harika. bütün çalışmalarınız farklılığı ile damgasını vuruyor. hepsi için tebrikler. paylaştığınız için teşekkürler.

    Ben teşekkür ederim, vakit ayırıp beğeninizi belirttiğiniz için… Sağolun.:)

  19. Methods

    deyzi diyor ki;hepsi muhteşem gözüküyor. ellerinize sağlık.bende resim kursuna başladım.kırk fırın ekmek bu olsa gerek :))

    Ne mutlu size… Umarım en kısa zamanda sizde bizimle paylaşacağınız resimlerinizi yapmaya başlarsınız. Merakla bekliyor olacağız.Yorumunuz için çok teşekkür ederim…:)

  20. Sevtap Uçar

    çok uykum geldi sanırım.yok yok bunlar rüyadır herhalde.rüyadır rüya.SÜPER………………bende böyle resim ki özellikle karakalem yapmayı çok ama çok isterdim :)

  21. sesiber

    Sanatçının sağı solu belli olmaz, rahat ol:))AAA Deyzi de gelmiş, hoşglmiş.

  22. deyzi

    :) Sanatçının sağı solu belli olmaz, rahat ol:)) AAA Deyzi de gelmiş, hoşglmiş.herzaman takipteyim “sesiber”farkedilmek güzelmişşş teşekkürler :)

  23. Methods

    karabidikim, belkide sizde de bu güne kadar keşfedilmemiş bir yetenek vardır, kimbilir… Bi’deneyin derim ben.Yorumunuz için teşekkürler…:)

  24. Methods

    sesiber, sağolasın…Bu arada şu limon hadisesi olayı içinde gerçekten hakkını yediklerini söylemek isterim… Bende takip ediyordum o yarışmayı. Sonucunu da merakla bekliyordum. Hatta gönderilen işlere bakınca Sesi kesin birinci diyordum. yarışmanın sonucunu maille aldığımda önce bi şaşırdım, sonra siteye girip birincinin çalışmasını gördüğümde şoka girdim. Hala anlamış değilim onun nasıl birinci olduğunu…

  25. sesiber

    Methods oy çokluğu kriter olunca kazanılıyor, benim yaptığım içime sinmişti gerçekten. Bir de grafik çalışan bir arkadaşınki favorimdi. Fakat gerçekten şaka gibi bir birinci çıktı :))Deyzi, bak ben de takipteyim, yoklama alıyorum ona göre. Arada tuttuklarını görüyorum, yazınca tam inandım yaşadığına :) Seramik Kraliçesinin yeni eserleri yok mu?

  26. esinsel

    beğenimi belirtmek için çok geç kalmışım ama, sağolsun simuat yeniden hayata geçirmiş.son derece güzel çalışmalar,ifadelere hayran oldum.

  27. fiamma1

    eskiz ve karalama mı bunlar??? Karalamaya da yayınlayarak paylaşmaya da lutfen devam edin ki bu güzelliklerden mahrum kalmayalım. ellerinize yüreğinize sağlık…

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum