Bunları Ne Yapmalı?

-

elişi çalışmaları
Bu sevimli çizgi film karakterlerini poşetten görüp kalıbını çıkardım ve keçeyle yaptım. Kızım bunları bardak altlığı olarak kullanabiliriz diyor, mantıklı geldi ama sizlerden de fikir istiyorum. Uzun kurdelelerle birbirine tutturulup, asılıp süs olarak da kullanılabilir mi acaba? Bird e çileğimiz var :)

elişi çalışmaları

2 yorum gelmiş

  1. alaca91

    Merhaba.Çocuk odasına dediğiniz gibi duvar süsü olabilirler.Ya da kızınızın bir badisine aplike yapabilirsiniz diye düşündüm.Sevgiler..

  2. ayferce

    evet aslında aplikeyle badiye güzel olabilir.fikriniz için teşekkürler :) yada başka çizgi kahramanlarla yastıkta yapabilirim toruna hazırlık :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
ayferce

Ben ev hanımıyım. Yıllardır farklı türlerde el işi yapıyorum. İki kızım var onların çeyizleri için farklı şeyler öğrenmek adına bu sene mefruşat kursuna gittim. Kızlarımın teşfikiyle bu siteye üye olup el işlerimi sizlerle paylaşmak ve bu sitede bilgi alışvrerişinde bulanmak istedim.

Baykuş bardak altlığı yapımı

| | 0 Yorum

Bu güzel baykuşu çok severek hazırladım. Yapımına başlarken keçemize baykuşun taslağını çizip kesiyoruz. Sonra kanatların altındaki kısmı çıkarmak için çizip kesiyoruz. Baykuşun gözlerinin hizasına tüy kesiği ekleyelim. Şekildeki gibi çizip...