Bunu Bir Yerden Hatırladınız mı?

-

Bu resimdekini bir yerden hatırladınız mı? Sizi bilmem ama bize ilkokulda öğretmenlerimiz halı dokumayı öğretmek için bunların kocaman olanlarından yaptırırdı ve o kocaman halılar hiçbir zaman bitmezdi! Bu dokuma çalışmasını görünce keşke ilkokulda o kadar büyük dokuma tezgahı değil de bunun gibi küçüklerle yapsaydık dedim.. Çünkü o zaman bıktırıcı bir işti o dokuma bizim için, hiç zevkli değildi, uğraşıyorduk uğraşıyorduk bitmiyordu bir türlü. İnsan yaptığı şeyin çıktısını görmeyince de hevesi kırılıyor bir süre sonra..

Neyse, burada yukarıda resmi bulunan dokuma çalışması var. Diğer örnekler ve yapılışlar için de buraya ve buraya bakabilirsiniz.

keçeleştirme çalışması
keçeleştirme çalışması
dokumanın çiçeğe dönüşümü
dokumanın çiçeğe dönüşümü

12 yorum gelmiş

  1. embir

    ben buna yorum yazmamışmıydım? Acaba bluğunda mı yazdım? Fikir güzel şu çiçek yapma (ya da desen mi deniliyordu) aparatının kareleri de oluyor ya onunda yapılabilir.

  2. embir

    s12 aramızda ve hala uyumamış, süpersin sen saraylı torunu :))Birşey sorucam sen nerede yaşıyorsun? Hani Ankara’daysan biz buluşurken sende gel :)

  3. saatoniki

  4. embir

    Yaşasınnn mangal partisi :)))Sana klima alınmadı mı bakiim? Bu kadar da olmaz ki ama kızcağız direkt hastaneye kaldırılıyor sonra. Sayın shane help please :))

Bir Cevap Yazın

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum