Bunu Bir Yerden Hatırladınız mı?

-

Bu resimdekini bir yerden hatırladınız mı? Sizi bilmem ama bize ilkokulda öğretmenlerimiz halı dokumayı öğretmek için bunların kocaman olanlarından yaptırırdı ve o kocaman halılar hiçbir zaman bitmezdi! Bu dokuma çalışmasını görünce keşke ilkokulda o kadar büyük dokuma tezgahı değil de bunun gibi küçüklerle yapsaydık dedim.. Çünkü o zaman bıktırıcı bir işti o dokuma bizim için, hiç zevkli değildi, uğraşıyorduk uğraşıyorduk bitmiyordu bir türlü. İnsan yaptığı şeyin çıktısını görmeyince de hevesi kırılıyor bir süre sonra..

Neyse, burada yukarıda resmi bulunan dokuma çalışması var. Diğer örnekler ve yapılışlar için de buraya ve buraya bakabilirsiniz.

keçeleştirme çalışması
keçeleştirme çalışması
dokumanın çiçeğe dönüşümü
dokumanın çiçeğe dönüşümü

12 yorum gelmiş

  1. embir

    ben buna yorum yazmamışmıydım? Acaba bluğunda mı yazdım? Fikir güzel şu çiçek yapma (ya da desen mi deniliyordu) aparatının kareleri de oluyor ya onunda yapılabilir.

  2. embir

    s12 aramızda ve hala uyumamış, süpersin sen saraylı torunu :))Birşey sorucam sen nerede yaşıyorsun? Hani Ankara’daysan biz buluşurken sende gel :)

  3. saatoniki

  4. embir

    Yaşasınnn mangal partisi :)))Sana klima alınmadı mı bakiim? Bu kadar da olmaz ki ama kızcağız direkt hastaneye kaldırılıyor sonra. Sayın shane help please :))

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum