Bunun Bilezik Olduğunu Düşünüyorsanız Yanılıyorsunuz

-

Şimdi siz bunun bir bilezik olduğunu mu iddia ediyorsunuz? O zaman kesinlikle yanıldığınızı söylemek zorundayım.

Peki bunun da cüzdan olduğunu mu sanıyorsunuz? Lütfen bir daha düşünün. Gerçeklerle yüzleşmeye hazırsanız çekinmeyin içeri girin lütfen.

Evet göründüğü üzere bu bir bardak tutucu, sıcaktan narin elimizi yakmamak için kullanılıyor, tabi çayınızı kahvenizi içtikten sonra bileğinize takmak isterseniz bu da olur :))

Bu da diğeri gibi bardak tutucu, dilerseniz elinizde kalan artık kumaşlardan dikebilirsiniz.

55 yorum gelmiş

  1. Embircigim nerden bulursun bunlari:) Cok güzeller ellerine saglik kardesim…Ha, sen de surayi tiklayiver. yorum yaz ve tut:) Eger benim Video’yu tutmazsaniz artik ben de sizin yazilari tutmam ona göre:)Not: Her yorumumun altina bu linki ekleyecegim. Ta ki sizi biktirana kadar. Kizmak yok. Yok öle yeter meter:)))

  2. Teşekkürler arkadaşlar,İsmail abi az önce videonu izledim yorum yazdım ve yazınızı tuttum. Görev başarıyla tamamlanmıştır efendim arz ederim :))

  3. süper olmuş bunlar ya.az elimiz yanmadı sıcak bardak tutarken:)ya bide size bişey sorucam ben şimdi yeni üyeyim ya şu yazı yollama işinde sınıfta kaldım yazıma bir türlü fotoğraf ekliyemiyorum.bi yardım ederseniz çok sevinicem.şimdiden teşekkürler::::)

  4. çantacı geldiii haaanımmmm:))ben yardımcı olabilirem :))))şimdi yazını yazıyorsun,orda imaj ekle var oraya tıklıyorsun,gözat seçeneğinden bilgisayarında kayıtlı olan göndermek istediğin resimi seçiyorsun ve bekliyorsun,karşına yazı çıkacak resiminizi isimlendirin diye oraya ne ise göndereceğin onu yazıyorsun mesela”çanta “diye ondan sonra gönder diyorsunotomatik olarak seçtiğin resim kodlanıp yazına eklenecektir işte bu kadar canımm:))

  5. Yazı ekle bölümüne gel imaj ekleye bas tabi daha önce istediğin resmi bilgisayarına kaydetmen gerekiyor. Sonra bilgisayarımdan yükle butonuna tıkla resmini bul ve gönder de sonra sağ sol orta kısmında ortayı seç (bak bu çok önemli s12 sonra çok kızar) gönder de tekrar resmin yazıya eklensin ne foto istersen o kadar aynı işlemi yap yazını yaz yaznın bir yerine link ver. Örneğin buraya yaz buraya yazısını seç ve link yazan yeri tıkla hangi siteden paylaşım yapıyorsan o adresi bu açılan link yerine yaıştır. İşte hepsi bu

  6. Bak sincik cantaci kardesim. Önce yaziyi bitiriyorsun. Sonra imaj mi ne iste ona tikliyorsun. Daha sonra o sana resim sec mi diyor ne.. hah, iste ordan ekleyecegin resmi seciyorsun ve tam üzerine tikliyorsun. Sonramacigima kaydet diyorsun. Veee böle miydi? Yoksa yanlis mi anlattim:)

  7. lilacsmell, sen de yaz biz dördüz, besiz, altiz, yediz olalim. Birlikten kuvvet dogar demisler dimi ama?Embircigim birak ta kizcagiz bi kere isiriversin. Cok cani kaynamis öle diyo kendisi….

  8. Doğru söylüyorsun İsmail abi,nerede kalmıştık evet yazı yolla diyorsun, imaj ekle butonuna tıklayıp ilgisayarımdan seç gözat deyip resmi seçiyorsun gönder butonunu tıklıyorsun ve resim imaj arşivine yükleniyor sonra fare imlecini yazıda resmin eklenmesini istediğin yere tıklatıp ekle diyorsun ve ekleniyor, göndermeden önce ön izlemeye tıklarsan olup olmadığını anlarsın :) Hiçbirşeyden geri kalmıycam ya :))

  9. İş te bu bardak tutucusunun da cebi var. İsterseniz içine paranızı isterseniz sallama çayınızı koyun :))Dördüz olduk, en fazla kaçız olabiliriz?

  10. Asya ya aşk olsun ben sadece bilgi vermek için yazmıştım :(Bak kızıp kızıp siliyosun sonra da nerde benim yorumların diyorsun

  11. :)) Asya gel hadi bak sen İsmail abiye sataşaaktın bende destek olacaktım, ne oldu yahu bana kızma o kız :))

  12. yok embirim ben sana kızmadım ismail abiyede kızmadım…..sadece onu züdüm heralde diye ona muzurluk olsun diye yazdığım yorumları sildim (bu sfeer ben sildim ama geçenkilerin faali hala belli değil)sanırım onu üzdüm bende üzüldüm ama iyiyim geldim bir hesaba dönüyom bir buraya hesapta tuhaf çıkıyo dedim ne oluyor katlamışım yaa sayıları valla çarparken alacaklıyken borçlu çıkdık iyimi:)))))seninlede barışırım ama accık ısırttırısan :)))))

  13. önce acıdı biraz ama sonra acısı geçti. Tamam lilakcım bekliyorum ısırmanı ama çabuk ol evden çıkıcam birazdan :))

  14. tamam lilac seni bende lilacı ısıracam benimde işten çıkmam gerek kızlar çok çok ısırdım sizi hadi kaçtım ben şimdilik mcx mcx şlaps şalps:)))))

  15. tamam ısırdım hartt :)) Nereye gidiyon ya ne güzel karşılıklı yazışıyorduk,gerçi benim eşim de hadi sıkıldım ben evde çıkalım diyor ama çay demlemiştim bir saate kadar daha evdeyim

  16. Acıdıııı,öpmedin sen :( :))benim eşimde aynısını diyor, Ankamall’e gidicez biraz alış veriş yapalım.

  17. ismail kardeşim herşey çok güzel de ben o linkte nasıl tutacağımı bilemedim. bakındım bakındım nereden tutulacağını göremedim.

  18. Yaa napıyosunuz siz Burayı sular seller götürmüş:)))) Çok güldüm muhabbetinize.Bardak tutacakları gölgede kalmış. Ama fikir kiminse aklına,buraya koyanında ellerine sağlık.

  19. :)) hafta sonu eğlencesi yaptık uzaktan uzağa yakınlaştık işte :))) beğenmene sevindim boncuk hanım teşekkürler

  20. asyayaren diyor ki;yok embirim ben sana kızmadım ismail abiyede kızmadım…..sadece onu züdüm heralde diye ona muzurluk olsun diye yazdığım yorumları sildim (bu sfeer ben sildim ama geçenkilerin faali hala belli değil)sanırım onu üzdüm bende üzüldüm ama iyiyim geldim bir hesaba dönüyom bir buraya hesapta tuhaf çıkıyo dedim ne oluyor katlamışım yaa sayıları valla çarparken alacaklıyken borçlu çıkdık iyimi:)))))seninlede barışırım ama accık ısırttırısan :)))))Dilek Yiğit

    Kiz ben o kadar hasas miyim ki kirilayim? Senin karsinda bu güne bu gün eski boksör duruyor. Saka bi yana Dilekcigim sana kirilmam ben. Sadece öylesine takildim biraz.Ha, bu ara da cantaci kardesim tutmus yaziyi. Sagolsun varolsun. Tabii ayni inceligi diger hanim kardeslerimden de bekliyorum:)))

  21. embircim, bu fikir cok guzelmis.pet siselerden mukemmel olur bence.istenen kalinlikta kesillip,bir guzel suslenirse harika olur. ne dersiniz arkadaslar?

  22. esinselcim pet şişereden kayar diye düşünüyorum ben fakat pet şişenin altınıda kesmezsek bence o zaman olur :

    Kiz ben o kadar hasas miyim ki kirilayim? Senin karsinda bu güne bu gün eski boksör duruyor. Saka bi yana Dilekcigim sana kirilmam ben. Sadece öylesine takildim biraz.

    banane ben boksor mökser bilmem hem boksör olunca kalpsiz mi oluyon pek ala kırılabilirisn -ki ben seni üzüdm diye üzüldümtamam kapattalım konuyu bir daha olmasın emi :)))):DDDDtutma konusuna da gelince bende tuttuydum görmedinmi:)

  23. ismail kardeşim, “şurayı tıklayıver” i tıklayınca sayfayı bulamadık yazısı çıkıyor. daha sonra düzelirmi acep.

  24. esinsel diyor ki;embircim, bu fikir cok guzelmis.pet siselerden mukemmel olur bence.istenen kalinlikta kesillip,bir guzel suslenirse harika olur. ne dersiniz arkadaslar?

    Canım son yorumları görmemişim, çoook geç oldu ama yine de yazayım dedim. Gerçi Asya yazmış, evet pet şişeyi hatta plastik süt şişelerini bu şekilde kullanabiliriz. Şişenin sadece ortasını kesip kullanacaksakda iç kısmı kaymasın diye zımparalayabiliriz. Sanırım bu şekilde de kaymasını önleriz.

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeler, ipler, boyalar kısacası renkler, eğlence, tasarım, yaratıcılık işte ben embir :)

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Pinterest’te zincir bileklik gördüm, normal ipden yaptım önce, olmayınca elimdeki penye ipden denedim çok güzel oldu. Malzemeler penye ip düğme kolye ucu Bileğinizin çevresini kaç tur istiyorsanız o kadar zincir...

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

El işi bileklikler yazın efil efil elbiselerle ne güzel olur değil mi? Haydi bir tane de beraber yapalım Malzemeler tahta boncuk merserize iplik 3 numara tığ Öncelikle öreceğimiz ipe boncuklarımızı...

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Paracord örgü pek çok yerde işinize yarayabilir. Anahtarlık, bileklik yapabilirsiniz. Bu örgü bildiğimiz makrame ile aynı aslında. Paracord nasıl örülür, resimli ve aşamalı olarak göstermek istiyorum.   Malzeme olarak 2...

İnci boncukla çiçekli bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Merhabalar, bugün boncuk kutumu elime aldım. Nasıl boncukalrım kalmış diye bi göz attım. Sonra aklıma inci boncuklarımla zarif bi bilezik yapmalıyım dedim. Sizlerle de aşamalarını paylaşmak istedim. Bu bileziği yaparken...

Mumlu ip ile bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Evin içinde sürekli takılarıma göz diken bir minik olunca onu memnun edecek pratik bir şeyler yapmak lazım oluyor. Son zamanlarımın gözdesi bakır tel yine yardımıma koştu İhtiyacımız olanlar: Mumlu ip,...

Düğmelerden bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Uzun zaman önce lazım olur diye aldığım ve kendi halinde çekmecede duran ayakkabı bağcığının belki de çok başka bir iş için lazım olabileceğini düşünmeye başlamıştım ki kendimi düğme sepetini karıştırırken...

Tığ işi bileklik örgüsü

| | 0 Yorum

Yine farklı bir şeye niyet etmişken bambaşka bir sonuca ulaştığım çalışmamla karşınızdayım. Bu sevimli bilekliğin yapımı için ihtiyaç duyacaklarınız 2.5 numara tığ, uygun kalınlıkta iki farklı renkte ipler ve bir...

Renkli lastiklerle bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Merhaba. Bu sene çoluk çocuk kim varsa kendini bu akıma kaptırdı gitti. Hem biz yaparken zevk alıyoruz, hem de çocuklarımız için el ve parmaklarını geliştirdikleri bir aktivite oluyor. Ben de...

Video: Makrome bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Sevgili Gülkent Hanım bu defa bizim için harika bir makrome bileklik yapımı gösterdi. İzleyelim, yapalım, takalım, hediye edelim, zevkini çıkaralım. Buyrun....

Video: Boncuk lale yapımı

| | 0 Yorum

Kum boncuklarla harika takı tasarımları yapmak mümkün biliyorsunuz. Bu boncuk lale bilekliği yapmak için, önce lalelerin nasıl yapıldığını görmemiz lazım. İşte tarifi burada. Sevgili Gülkent Hanım bizim için yaptı, buyrun....

Taşlı bilezik yapımı

| | 0 Yorum

Bunu yine evde bulunan malzemelerden yaptım. Normal bir metal bilezik, siyah ip ve zincirli taş… Metal bileziğin çevresi boyunca zincirli taşdan kestim. Bunu metal bileziğin üzerine düzgünce yapıştırdım. Aynısından bir...

Boncuklardan bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Beşiktaşlı bir arkadaşıma uğur getirsin diye siyah beyaz boncuklar ve ip kullanarak yaptığım bileklik çalışması. Öncelikle yaklaşık 50 cm uzunluğunda bir ipin ucuna ufak bir delik kalacak şekilde düğüm attım. Bir...

Üçlü deri bileklik yapımı

| | 2 Yorum

İşte gerçek bir geri dönüşüm hikayesi. Bazı eski şeyleri asla atmaya kıyamam deri parçaları, zincirler, düğmeler, kumaş parçaları vs. Atalarımız boşuna “sakla samanı gelir zamanı” dememişler. Geçenlerde Malzemelerimi düzenlerken aşağıdaki...