Cumartesi, Aralık 10, 2016
Bursa buluşması ve kermes anıları

Bursa buluşması ve kermes anıları

12

kermes

Bursa’da yaşayan bazı sevgili 10marifetçi arkadaşlarla buluştuk 25 Mayıs günü. Engelliler yararına düzenlenen bir kermeste hem onlarla hem de başka bazı yetenekli hanımlarla tanışma şansı yaaladım. Her şey çok güzeldi, bir daha buluşmaktan başka çaremiz yok bence :)

kermes

anekzura (hobizu), Pambek bebekleri ve diğer güzel işleri, peerfelix‘in yine çok sevdiğimiz işleri aynı masada satıştaydı. Hepsi ayrı ayrı da çok güzel gerçi ya, bir arada tam bir renk cümbüşü yaşanıyor.

kermes

İşte sevgili peerfelix ve anekzura :)

kermes

İşte ünlü Pambekler…

kermes

Sevgili munures ve tatlı kızı, ben, peerfelix ve anekzura. Burada yok ama sercen de bizimleydi. Yine kermeste tanıştığımız nurcanoooo da aramıza yeni katıldı. varostabiryasam, bize bu esprili kullanıcı adının hikayesini anlattı. isim seçimindeki yanlış kararından ötürü sıkıldığını, yazılarını sildirip yeni adıyla yeniden döneceğini de bize bildirdi, haydi bekliyoruz.

kermes

Yine bir güzellik patlaması.

kermes

kermes

Üst iki fotoğraf, internetle henüz samimi olmamış olan Oya Çınar hanımın işleri.

kermes

Sevgili kececetasarim, sizi de 10marifet’e bekliyoruz.

kermes

Bu çok güzel ahşap işleri yapan yetenekli hanımın ismini not etmemiş olduğuma hayıflanıyorum. Belki de anekzura ve peerfelix bilir, o zaman hemen eklerim. Kendisi görür ise çok özür dilerim, aramıza katılırsa unutmayacağıma söz veririm :)

12 YORUMLAR

  1. evet evet kesinlikle harikaydı ve kesinlikle yeniden buluşmalıyız :) aylin hanıma bizi topladığıınız için çok teşekkür ediyorum. bir dahakine sarma yapıp getiricem herkese :))

  2. hah, aayparcasi olmuş sevgili varostabiryasam :)

    sevgili munures, o sarmaları hayal etmeye başladım ben bile şimdiden! :)

  3. Ne güzel ve hoş şeyler yazmışsınız! Sizi tanıdığıma çok memnun oldum. Gene gelin mutlaka, bir sonrakine belki daha kalabalık oluruz:)

  4. kesinlikle, bir daha yapmayı ben de düşünüyorum (bursalı olduğum gerçeği burada devreye giriyor ;)). evet bu sefer daha kalabalık oluruz, daha şehir içinde ayarlarız.

  5. ne güzel bir yazı olmuş neyseki bu hafta sonu tekrar sizinle buluşacağız,daha konuşacaklarımız bitmedi ki.Bu arada pambeklerim ne güzel çıkmış semanın dediği ( peerfelix ) gibi az şımarıksın ya biraz daha şımar aynen öyle çok şımardım görünce pambeklerimi.