Bursalı 10marifetçiler, buluşalım mı?

-

Bursa.jpg

Sevgili Bursalı 10marifetçiler, buluşalım mı? Tarih de veriyorum: 25 Mayıs Cumartesi, öğleden önce. Ne dersiniz, gelen var mı? (Yer önerilerine açığım, aklıma Koza Han geliyor olsa da…)

Edit: Ataçarşı’daki el işi çalışmaları kermesi dolayısıyla, önce kermesi ziyaret, ardından karşısındaki Minigolf Cafe’de saat 11 civarı toplanıyoruz gibi görünüyor… Hadi çok kişi gelsin, kalabalık olalım. Herkesi bekliyorum.

shane

61 yorum gelmiş

  1. peerfelix

    Beklediğim haberrrrrrrr!!!!!
    Tarih de güzel!
    Koza Han`da iyi fikir doğrusu.
    Mekan seçimi konusunda başka bir önerim olursa ilerleyen günlerde yazarım. Çok kalabalık olur muyuz duruma bakmak lazım.
    Çok sevindim Shane:)

  2. munures

    eveettt eveetttt buluşalıımmm, aslında çok heveslenmeden evet demek istiyorum, çünkü ne zaman istesem böyle bir şeye katılmayı, hep bir aksilik çıkar ama çokk istiyorum :) Koza Han iyi olur bence de. Benim de aklıma birşeyler gelirse yazarım :) ayy çok sevindiimm :)

  3. shane

    ah ah eyvah, yoksa herkes kermese mi gidecek? şöyle bir durum var ki, benim o tarihte mutlaka zaten bursa’da olmam lazım. 1 hafta öncesi ve sonrasında da gelemem ama şöyle yapabiliriz, herkes kermese gidiyorsa orada buluşuruz? gelecek yorumlarda şekillenir sanki? ama bir şekilde sizlerle bir araya gelmeyi çok istiyorum, memleketim bursa’da… belki gelenek olur, il il gezeriz 10marifet diye diye :)

  4. munures

    eveet kermesin olduğu yerde de buluşmak güzel fikir shane :) kesin benim bir aksilik çıkacak biiliyorum :( çok heveslendim çünkü …

  5. shane

    O da olur tabii, güzel olur hatta… Diğer Bursalıları da çekelim, bakalım kimlerle tanışacağız, merakla bekliyorum!

  6. shane

    gün biraz yaklaşınca ben bu yazıyı gene yukarı çıkarırım, bu arada yine gören olursa diye yorum tazeleyeyim dedim. bursalı marifetliler, cevaplarınızı bekliyorum, tanışmayı çok istiyorum.

  7. hobizu

    Shane ben cumartesi kermesin yapılacagı yere bakmaya gidecegim orda oturabilecegimiz yer varmı bakacağım sizi hemen haberdar ederim çok seviniyorum görüşme icin

  8. hobizu

    Shane ataçarşının hemen karşısında minigolf kafe var orda oturabiliriz ataçarşı fsm de magazin aoutletin hemen yanı

  9. shane

    bana her yer olur, yeter ki buluşabilelim. bakalım ne kadar bursalı 10marifetçi toplayabileceğiz :) yakamıza keçe karanfil takalım birbirimizi tanımak için :) ya da karanfil biraz zor olur, kalp takalım.

  10. munures

    benim nikahım orada olmuştu :) aksilik çıkmazsa sizi görmek için sabırsızlanıyorum :) tam olarak günü ne olacak şimdi ?

  11. shane

    @elifileberaber; tabii ki, eskisi yenisi olmasın, hepimiz buluşalım :) tarih konusunda, öğleden önce saatleri olacak şekilde iki gün de olur benim için, çoğunluk karar verebilir.

    @munures; ne mutlu :) ben de sabırsızlanıyorum. cumartesi öğleden önce dedik ama pazar isteyenler daha çoksa pazara da çekebiliriz. sizler söyleyin.

  12. zulaltan

    sergi ayağınıza geliyor, siz gidemiyonuz bursalılar !!burda izmir gibi kıyıda köşede unutulmuş bahtsız izmirliler varken. :(
    sizi şanslı bursalılar sizi :D

  13. zulaltan

    yok bu sene istanbul seyahatiyle yıla noktayı koydum. bir otobüs macerası daha yaşarsam nalları dikecem.
    bana yürüme mesafesi yer lazım.

  14. shane

    sergi değil canım, buluşup sohbet edeceğiz, gelemeyenleri çekiştireceğiz filan :) sevgili zulaltan ve elifuslu, izmir’de de buluşuruz illa ki, bence olabilir neden olmasın!

  15. shane

    @zulaltan; tamamdır o zaman, izin çıktıysa çekiştiricez :)

    @elifuslu; aynı şekilde. umarım planlayabiliriz izmir buluşmasını da… çok isterim.

  16. EYS

    merhaba arkadaşlar bende bursanın yenişehir ilçesinde oturuyorum ama gelmek çok istiyorum yıllardır takip ettiğim site yeni yeni yaptıklarımı yayınladığım site oldu şimdide 10 marifetçi arkadaşlarımla tanışıcam cok hoş birşey yahu..

  17. hobizu

    Bizde bekliyoruz shane once kermeste buluşalım isterseniz sonrada minigolf vs bir yerlerde oturalım atacarşı nerde derseniz oncelikle fatih sultan mehmet bulvarına geliyorsunuz oradan ataevlere dönüş yapıp işte orda soruyorsunuz tarif yetenegim ne yazıkki hiç yok ama ataevlerde herkes biliyordur orayı semi ve ben sabırsızlıkla bekliyoruz

  18. hobizu

  19. shane

    o zaman dediğiniz gibi önce kermese geleyim 10’da, 11’de de minigolf’de buluşalım? kermes kaçta açılıyor, kaçta kalabalıklaşıyor, erken mi söylüyorum? buluşmayı 12’ye de çekebiliriz?

    shane
    peerfelix
    munures
    anekzura
    fundayaman
    elifileberaber
    varostabiryasam
    EYS
    sercen

    böylebir grup olduk şimdilik, daha bursa’da çok marifetçi var, onlar da eklensin, kocaman şenlikli bir grup olalım!

  20. munures

    benim için saat 11 daha iyi olur, çünkü buğlemin uyku saati 12.30 – 13.00gibi, o oralarda huysuzluk yapmadan sizinle fazla vakit geçirebilirim,i tabii yine de saat kaça karar kılınırsa da uyarım :)

  21. shane

    tüm sevgili arkadaşlar, gelen yorumlarla vardığım nokta şu: 11 gibi kermes alanına gelmiş oluyor insanlar, 11’de kermesi bir gezelim, birbirini tanıyanlar zaten görüşür, 11.30’da da minigolf cafe’de çay için buluşuruz… olur mu?

  22. fundayamann

    eşimin işi çıktı yarın için o yüzden Tibetle beraber gelicem ama kaça kadar kalabilirim bilemiyorum:) Tanışmak çok istiyorum sizlerle. Yarın görüşmek üzere.

  23. shane

    ben de leyla ile gelecektim ama onu cok ozleyen anneannesi ile dedesinden ayiramiyorum :) cocuklar da olabilir, ne guzel…

  24. shane

    cok gecmis olsun, kiyamam… onemli olan saglik, hele ki yavrularimizin sagligi…

    bence de cok guzeldi, eksik olmayin, cok mutlu oldum. kermes de cok hostu, herkesle sohbet ettik. harikasiniz… yeniden bulusalim.

  25. çok güzel bir buluşma oldu. yeni insanlarla tanışmak her zaman güzel bir daha ki sefere hiç susmadan konuşabilirim :))) hepsi çok tatlı ve pozitif :))

  26. shane

    @zulaltan; haber verdik ya önceden :) bursa memleketim olduğu için öncelikli oldu ama izmir’de de organizasyon yapmamamız için bir neden göremiyorum. bunu planlarız bence.

    @varostabiryasam; sizinle tanışmak da inanın bir o kadar güzeldi. size konuşmak yakışıyor bence, çok muhabbetli ve güleryüzlüsünüz :)

    @sercen; gerçekten de öyleydi değil mi…

  27. yagmuryurek

    ama ama ama ama ama ama ama bana neeeeee neden benim haberim yok??? :( gecen hafta izinliydim (babam anjiyo olmuştu ) ve malesef kaçırdım… oysa … neyse…

  28. shane

    sevgili yagmuryurek, çok geçmiş olsun babacığınıza. çok bağıra bağıra söyledim ama… küçük bir gruptuk ama çok keyifliydi. sizi görmek çok isterdim. aklımda bir daha toplanmak var, daha şehir içinde bu sefer. o zaman belki?

Bir Cevap Yazın