Büyük fiyonklu dantel nikah eldiven

-

saten-fiyonklu-dantel-nikah-eldiveni
Kırık beyaz dantel (çiçek desenli), büyük saten fiyonklu, inci boncuklu, nikah eldiveni / gelin eldiveni / gelinlik eldiveni.
Bilek bölümüne farklı bir dantel ile plise detayı verdiğim bu dantel eldivenin fiyonk bölümünü kırık beyaz kalın saten kurdeleden ürettim ama bazen gelin adayı müşterilerimin taleplerine göre daha ince veya farklı renkte saten kurdeleden fiyonklar ile değiştirebiliyorum. Yani tamamen kişiye özel bir hale dönüştürebiliyorum. Fiyonkların çatal şeklindeki uçlarının ipliklerine dağılmaması için ısı kaynağını fazla yaklaştırmadan bir yakma işlemi gerçekleştiriyorum. Kurdele sentetik bir malzeme olduğu için ısıyla birlikte macun kıvamını alarak biraz katılaşıyor, böylece düzgün bir görüntü ortaya çıkıyor.

saten-fiyonklu-dantel-nikah-eldiveni-
Bu haliyle gelin adayları tarafından en çok tercih edilen modellerim arasında yer alıyor, ben de çok severek çalışıyorum.

saten-fiyonklu-dantel-nikah-eldiveni-2

saten-fiyonklu-dantel-nikah-eldiveni-3
Sevgili müşterilerim nikah / düğün törenlerinden sonra bana eldivenleri ile çekilmiş fotoğraflarını gönderiyorlar zaman zaman.

saten-fiyonklu-dantel-nikah-eldiveni-4
Eldivenlerimin hayata geçtiğini fotoğraflarla ölümsüzleştiğini görmek, bir tasarımcı olarak beni inanılmaz derecede mutlu ediyor doğal olarak.
bloguma beklerim! :)
Beril Öke Gülen

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973