BUZDOLABI KUZUSU

-

Kuzucuktan notluk vardı ya,hani mandal ayaklı?Ben de ondan buzdolabı süsü yaptım.Pizzacı magnetini kesip,direkt üzerine yapıştırdım.Kafası karton.Gece yarısı aklıma düştü alelacele pek güzel olmadı.Kulak doktorları”kulak çubuğu kullanmayın”deyince bir kutu elimde kalakalmıştı.Şu andan itibaren”Yap-dağıt”servisini devreye sokuyorum.(İki ayak daha katayım mı?Yoksa böyle iyi mi?)

17 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    süper olmuş yaaa!!hiç orjinal bozmayın.kulak pamuğunun bu şekilde karşıma çıkacağı hiç aklıma gelmezdi..ellerinize sağlık hemşerim;)bende yapmak istiyorum..ilhamım geldi….

  2. asyayaren

    bence ii nedret abla… çok hoş olmuşşş bence ayaklarını da mandaldan yap altına iliştirdiğin kağıtada kurban bayramınızı kutlarım yaz oldu bitti notluk işte ay aklıma geldi .. kıızmda yapsın bunlardan 2 tane biri anneannesine diğeride babaannesine :)))

  3. sesiber

    sakın kesmeyin bunu çok şeker. Ön ayakları 2 tane gibi olmuş zaten, birini kaldırmış gibi. Arkaya da o pozisyona uygun bir tane ekleyebilirsiniz.

  4. cansett
    kuzucumm:)
    kuzucumm:)

    çok cici olmuş bende nette görüp aynısından buzdolabı süsü yaptım ama ben ayaklarını kürdandan yaptım:) iki ayak yeterli bence :)hatta fotosunu da koyayım:))

  5. cadikazani

    bende sesiber gibi dusunuyorum neduk abla ama bitisik deil ayrik olsun biraz=) iki tanede ekliyebilirsin yinedecanset seninkide cok hos bence ayaklarini da cubuktan yapsaydin=)cok sirinler ya=)

  6. cansett

    teşekkürler arkadaşlar sıkıntıdan bigün oturup yaqpmıştım işte böle oldu benimki biraz büyük oldu besili:)

  7. nalana

    Benimki resim çekilene kadar dayanamadı evden kaçtı,bulunamadı .kurban satıcılarının veye alıcılarının eline düşmüş olabilir …:))))

  8. embir

    aaa benim zuzudan yapmışsınız, bende buzdolabı magneti olarak yapmıştım, gerçi benim ki bir hayli büyük olmuştu, kalıbını büyük almışımda :)) ağır oldu kafası kopuyor bir ara düzeltmem lazım :)) bu da çok cici olmuş ablacım.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum