25 yorum gelmiş

  1. Figen abla diyor ki;çok harika ve çok kullanışlı..ama biraz fazla mı uzun olmuş?az daha kısa olmasa mıymış?

    Ablacım sanırım fotoda hertarafı gözüksün diye bir yöne uzatmışlar.Bukadar uzun değildir bencede:))bu arada çok işlevsel ve neşeli bir örtü olmuş.

  2. ay canım benimmmmm:))))))ben şu kırkyama olayına giremedim henüz cesaretimi toplayıp:((( harika yapmışlar ama o evleri…yok yapamam ben onları….sen yaparsan bana da yap, senin yaptığını beğenmem mi hiç ben:))))))

  3. ay canım benim, o kadar ince ayrıntılı olmasada yapmaya çalışacağım çünki benimde böyle bir örtüye ihtiyacım var:)

  4. yok canım o hız nerdeeeeeeee bende, makinayı yeni aldım düz dikiş öğreneyim diye uğraşıyom daha, ben alyamıyım şipşak yapıvereyim her gördüğümü:)))))

  5. e o zaman şöyle olacak, ben istanbuldan dönücem, sen hala düz dikişte devam ediyorsan, buzdolabı örtüsünü ben dikip sana göndericem ama süslemesini sen yaparsın karışmam:))))

  6. o da olur bak sen istanbuldan gelesiye ben geçemezsem düz dikişten bu tür işlere senin dediğin gibi yaparız sen dikersin ben süslerim:))))

  7. oldu valla, biz öyle yapalım, sen süsleri yapmaya başla şimdiden, ancak yaparsın, ( ay, anca gidersin gibi oldu:)))ben de bu gazla kırkyama olayına dalmış olurum, mutfağının renklerine göre yamar gönderirim, sen de evlerini çiçeklerini böceklerini dikersin üzerine:)))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin