Buzdolabına raf

-
raf1
raf1

Buzdolabımın buzluğu büyük ve güzel ama içinde tek raf olduğu için kullanamıyordum. Ben soğuğu hiç sevmen bir sürü malzeme elledikçe soğuktan sinirlenirim :) Servisten bir raf daha alsam hem arkalara yine uzanamayacaktım hemde önlerde plastik kutularla bölmeler yapmak zor olacaktı…bende küçücük bir sehpa gibi bu rafı yaptırdım.

raf1
raf1

Ayakları dolabı çizmesin diye plastik kullandırdım, sanayiye gitmekte zor geldi :)ama krom gibi bi malzemeden tasarlanıp ayaklarına plastik mobilya kaydırmazları ile korumada sağlanabilir…evdeki malzemelerdende yapılabilir…rafı yerleştirip,tam içini doldurmaya başlamışken aklıma geldi fotoladım sizin için

7 yorum gelmiş

  1. sserapp

    Doğru yerleştirme de, derin dondurucuda yer kazandırıyor. Örneğin; koyduğun şeyleri top top değil de yassı paketler halinde koyarsan daha fazla yer kazanırsın. Ben herşeyi yassı paketler öyle koyarım. Hem çözülmesi kolay oluyor, hem de istediğim kadarını kullanmak için kolay kırılıyor. Bununla ilgili blogumda, “pratik bilgiler” adı altında yazılarım var.Allah sağlıkla yemek nasip etsin.

  2. ozgeozgeozge

    :)teşekkürler arkadaşlar, inşallah işinize yaramıştır..ben derdimi anlatana kadar yapan kişiye, günlerim geçti walla :))Sserappcım bende yassı kullanırım ama, dolabım en geniş hacimlerden buzdolaplarından biri ve malesef yığın oluyordu,her şekilde fonksiyonel sorun vardı…Şimdi askeriye gibiler :) herkesin yeri belli :) diklemesine çubuklar olarak uzanıyorlar. Biz mühendislerin kafası en çok bu işlere çalışır :)))

Bir Cevap Yazın