BUZDOLABINDAKİ FOTOĞRAF ALBÜMÜ

-

Sevgili Canlar Sizlere eski CD’lerden yaptığım duvar süsü, siyah kotumun cepleri ve buzdolabımda ki fotoğraf albümümü paylaşmak istedim. Buzdolabımdaki resimleri elime geçen magnetlerin üzerine bilgisayar ortamında resim ebatlarını ayarladı ve kestim yapıştırdım sonrada hepsini buzdolabıma yapıştırdım. Baktıkça çok hoşuma gidiyor bu magnetlerden kardeşlerime arkadaşlarıma da hediyeler yaptım çok mutlu oldular :)))

15 yorum gelmiş

  1. sevimli hayat

    benim buzdolabı kapağıda bundan aşağı değil ama keşke resimler bulanık çıkmasaydı çok daha şık görüneceğinede eminiö canım emeğine sağlık

  2. PARES

    Çok tşkler ben resimleri çok severim albümde durana kadar benim gözümün önünde durmasını daha çok seviyorum :) her seferinde buzdolabımı keyifle açıyorum :)Figen Ablacığım, Sevimli hayat ve mtnaz11 güzel söleriniz için çokkkkkkkkk tşkler :) hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.Ayrıca 29 Mayıs c.tesi yapılmayı düşünülen Büyük ANKARA buluşması yapıldımı ?? Ben o gün 19.00 kadar çalıştığım için gidemedim :( Ama gitmeyi çok istedim.

  3. sybella

    Serapcım canım resim çekerken çok tütretiyorsun canım hiçbirşey anlaşılmyor. Ellerine sağlık güzel fikirler ve güzel el emeklerin olmuş canım.Bu arada Ankara Buluşması bu cumartesi canım gelmeni çok istiyorum, zaten bu hafta seni de cepten arıyacaktım tekrar haberdar etmek için. Görüşmek üzere.

  4. PARES

    Sevgili 03belinda, alanay ve sibelciğim çok tşk ederim. Canım sibelim ben senin sevgili kocisin Murat bey gibi profesyonel değilim :) Cep tel ile ancak okadar çekiyorum şeker :) ohhhhhhhh iyi Ankara buluşmasının bu htf sonu olacağına çok sevindim çünkü ben bu c.tesi – Pazar full çalıştım. Sibel mesajlarını srpkrzm@gmail.com adresine yazarsan çok sevinirim :)

  5. PARES

    HADİ SEVGİLİ DOSTLAR ANKARADA YAŞAYAN BÜTÜN 10 MARİFETLİ ARKADAŞLARI BEKLİYORUZ ÇEKİNMEK SIKILMAK YOKKKKKKKKKKKKKKKKKK :)ANKARA DIŞINDAN GELEBİLECEK OLANANLAR OLURSA ÇOK MUTLU OLURUZZZZZZZZZZZ:)))))))))))

  6. PARES

    Mavisofracığım 29 Mayıs 2010 Saat 14.00 de Ankara Kızılay daki Park Bulvar da Ankara buluşması düzenliyor Bu işlerin organizatörü Sevgili Sybella herkesi oraya davet ediyoruz canım seni de bekleriz :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin