Cuma, Aralık 9, 2016
Ç.Ç’ dan YAZ YARIŞMASI ” Balıklı Akvaryum”

35
www.cocuklacocuk.com
www.cocuklacocuk.com

3 gün önce babam ve eniştem balık tutmak için çok heveslendiler. Hemen gidildi oltalar alındı. Balık yemleri, ekmek içleri hazırlandı. saatler sabah 6 ya kuruldu. Balıkların bir kısmı eve getirilecek bir kısmı da orada balık tutamayanlar varsa onlara verilecekti. Hatta fazlası satılabilirdi bile. O gün aksam elleri boş döndüler balıktan. Olsun belki o gün balık avlamaya gelen çoktu kaçmış olabilirdi balıklar. Ertesi gün yine gidildi sabah erkenden balığa. Sonuç yine hüsran. Kesin akıllanmıştı bu balıklar. Yemleri yiyip yiyip kaçıyorladı. Ve bugün 3. gün, bir deneme daha yapmaya değerdi. Yine saatler kuruldu erkenden kalkıldı, yine elleri boş geldiler. Netice; oltalar dolaba kaldırıldı. Hevesler de rafa…..Bu dışı balık dolu, içi boş akvaryum yazın balık tutma keyfini yaşamak isteyip de yaşayamayanlara gelsin.

35 YORUMLAR

  1. Beni bir anda yıllarca geriye götürdü bu çalışmanız, ortaokuldayken böyle şeffaf cama değil de beyaz cama uygulamıştım aynı çalışmayı,tabi benimki akvaryum değildi,eskiyen bir avizenin toplarından biriydi ve ıvır zıvır koymak için kullanıyordum kuzenim kırmıştı üzülmüştüm,o geldi aklıma,çok güzel olmuş elinize sağlık

  2. gunesedogru diyor ki;ıııhhh ııhhhh..!! çok bılınen bir çalışma bu sizden farklı seyler beklıyoruz… hemennnn !!!!!!!!!!!!

    haklı olabilirsiniz ama güzel değil mi?

  3. çok bilinen diyorsun ama güneşe doğru hiç yapmayanlar var aramızda..!! belkide onlara örnek olur yorum haricide katılırlar aramıza marifet sergilemek herşeyden önce cesaret işidir. sadece jüri olmak zaten kolay.

  4. Ben çok sevdim :) Cam boyaları yıkanınca çıkıyordu. -Yani ben yaptığımda yıkandıktan sonra hep çıktılar :( Su bazlı da değillerdi buraaam buraaam o kokuyu hatırlıyorum- üzerine sürülen koroyucu nevi bir şey var mıdır bilmiyorum ama fanus olarak kullanıldığında fanus temizleme işleminde çıkabilirler. Ama ama :D çok işlevsel bir şey :) İçine minik mumlardan konulduğunda karanlıkta çok güzel efektler oluşur :) İncik boncuğu toplar :) Minik oyuncakları toplar :)Siz fanusu alabilirsiniz ben fondaki kaya çukutatları istiyorum :) Bir deee tabikiiii Nemo’yuuuu :)

  5. kağıt kalem silgi;balıklar hakkaten çok ciddi duruyorlar. keşke gülümsetseymişim:))tutku34, birçokşey, çok teşekkür ederizfraise ;biz bunları yıkanınca boyaları çıkmasın diye fırınladık.

  6. Güneşedoğru;bizden daha güzel bir şeyler beklediğinizi yazarak bizi onore ettiniz. teşekkürler.Biz yazın cok vakit ayıramadığımız için centilmenlik adına katıldık.Beğenenler olduysa ne mutlu bize:))

  7. Miray, nemoya bayıldık cok şeker, yazıya renk katmışsın eline sağlık peki nasıl ekledin ?Kondor, sefa97 güzel yorumlarınız için teşekkürler

  8. baba ile enişte sanırsam …..yani nasıl desem ?? ..e bilmiyolarmış balık tutmayı işte :) üzgünüm valla ç.ç :) alternatif yollara müracaat etseler sanırım daha iyi olurdu.. e bi yerde prestiji kurtarmak lazım..:)

  9. allttaki daah güzel sanırım aradan bir gün geçince gözüküyor olmalı sen birde yarın bak bakalım çıkacakmı:))çünkü bende de sayfa düzeni bozuk çıkıyo bozdum elleham:))

  10. evet ben bozmuşum bak sildim düzeldi ben yine bidlğim yoldan ekliyim resimleri mirayın yaptığı

    az önce eklediğim anime buydu
    az önce eklediğim anime buydu

    gibi yazının devamına eklemeyi beceremedim :s

  11. İlk eklediğiniz gif resmi hareketli, ikinci resim kız resmi olan png resmi o harektli değil, olmaz da bildiğim kadarıyla.