Cumartesi, Aralık 10, 2016
Cahil cesareti mi desem,ne desem? :))

Cahil cesareti mi desem,ne desem? :))

62

Bunlardan iki tane vardı. uzun zamandır evde duruyordu.Buralarda hobi dükkanları yok.elimde de malzeme yok.ama buna şahane bir şey yapmalıydım.sıvadım kollarışu çıkartma gibi şeylerin adını bilmiyorum..sizler bilirsiniz..tersinden ıslatılarak desen bir objenin üzerine geçiriliyor.

önce bir melek,

sonra diğeri

bu haliyle bile ne kadar güzel değil mi?ve şimdi katliam başlıyor :))))ya batacağım,ya çıkacağım :)))aldım siyah ayakkabı boyasını ve melek figürlerine değdirmeden bütün objeyi boyadım.

şöyle birşey çıktı ortaya

bu görüntü çok hoş göründü gözüme.ve yine aklıma tuhaf bir fikir geldi.

bir dantel parçasını toz yaldıza değdirip,sonra da objemin siyah yerlerine bastırdım.Dantelin bütün deseni yaldızlı olarak objemin üzerinde belirmeye başladı.sonucu gördüğümde gözlerime inanamadım.çok güzel görünüyordu.hemen alıp diğer objeme de aynı şeyleri yapmaya başladım.

en son,kurutup vernikledim.ve ortaya çıkan eserlere en çok ben şaşırdım…hiç de fena olmamışlardı :)))))

kendimi tebrik ettim,ve koşup kendime bir kahve ısmarladım :)

62 YORUMLAR

  1. tebrik ederim.bide okadar basit anlatmışsınızki, hiç butür bi iş yapmamış bana bile kalkıp hemen yapabilirmişim duygusu verdiniz.tebrikler.

  2. Sonuç süperValla çocukla çocuğun dediği gibi ayakkabı boyası benide korkuttu ama harika olmuş ellerinize sağlık

  3. Yine harika. Pes….. Ne desem az buna da…. Tebrikler,tebrikler,tebrikler, tebrikler………. Çok sevdim. Ellerine sağlık Figen Abla, ellerine ve bilumum her yerine sağlık…….

  4. yaa sen yaparsında olmazmı demiştim baştan ama bu kadar güzel bie şey olacağını tahmin bile edemezdim.bide cahil cesareti bu ise alim cesaretini düşünemiyorum:)

  5. yaa herşey tamamen tesadüf..ben bunu çok doğaçlama yaptım..yaparken de çok korktum..hatta bir B planım bile vardı…eğer berbat olsaydı,her tarafını tutkallanmış,buruşturulmuş bez kaplayacaktım :)))Allah tarafından,(büyük ihtimalle Allah acıdı bana) ve tesadüfen hoş bişey oldu :)teşekkürler Allahım :)beğendiğiniz için sizlere de çok teşekkürler ediyorum…yirim ben sizleri yirim :)))

  6. figen abla’m, sen nerede oturuyorsun allah aşkına, sürekli bizim buralarda hiçbirşey yok diyorsun da merak ettim ben de. ben fethiyedeyim mesela, burada her istediğimi bulamıyorum. istanbula gittikçe yüklenip geliyorum. hani fethiye-istanbul güzergahı üzerindeysen, istanbul dönüşü sana da bir çuval ıvır zıvır bırakıp dönebilirim.

  7. acemihobicim benim :)))edremit’inbir köyünde yaşıyorum kuzum…kuş uçmaz,kervan geçmez bir yer..Allahım ben arıyorum burda yaa :(((gel kuzum gel,ne zaman yolun düşerse gel,başımın üstünde yerin olur…

  8. ben çok severim oraları, 2 yaşımdam 17 yaşıma kadar her yaz akçaya tatile gittik biz, demiryolu kampına. şimdi teyzemin yazlığı var akçayda, oralara ilk geldiğimde sana uğrarım figen abla’mmmmmm, bekle beni.

  9. akrilik filan olsa,bir kaç kat boyamam gerekecekti…ayakkabısı tek katla örttü…bu arada acemihobicim,gel kuzum..ne zaman istersen…teşekkürler can kızlarım..

  10. Sevgili Figen abla ellerine sağlık çok güzel olmuş ama objelerin formaları da çok güzelmiş:))Bu arada sevgili acemihobiciğimin tuzseramiği çalışması her aklıma geldiğinde gülüyorum şimdi de yorumlar yüzünden ikinizi birlikte çalışırken hayal ettim… eee ne de olsa cesaret ikinizde de var kimbilir neler çıkar ortaya…

  11. etsy’ de 150 americano dollarsa peynir ekmek gibi gider bu eser..yalınız açıklama bölümüne “15 günde ancak yapıldı” diye yazmayı ihmal etmeyiniz . hafife alınır neme lazım.

  12. 150 dolar ne kadar ediyo ? :)))))şaka bir yana kızlar,ben bunları kafa dağıtmak için yapıyorum..eminim ki sizler de benim gibisinizdir,asla boş duramıyorsunuzdur di mi?elim dursa ayağım çalışıyor,ikisi birden dursa kafam çalışır acaba ne yapsam diye :))))kesin sizler de öylesiniz :))))çok sağolun güzel yorumlarınız için..teşekkürler ediyorum :))

  13. bende siyah boyayı görünce aynı çocuklaçocuk gibi düşündüm. tamam dedim gerçektende katliam başlıyor. ama harika birşey çıkmış ortaya. bir kahvede benden. bu arada dikkatimi çeken birşey var resimlerinde hep bir kül tablası. kendi çalışma masama çok benzetiyorum o yüzden.

  14. Vallahi ne desem bilemedim.Sonuç muhteşem olmuş.Özellikle de dantel ile uygulanan teknik bir başka güzellik katmış çalışmaya.Kesinlikle tutuyorum.

  15. müthiş olmuş söylenecek söz yok ellerine sağlık figen abla… bu arada bende oraları çok severim.. akçayda çok güzel tatiller geçirdim… tebrik etmek ne kadar haddim bilemedim ama alkışlıyorum şak şak :)

  16. sigaranı gördüüüüüüüüm, kül tablanı gördüüüüüüüüm, sen söylemeden görmemiştim bu arada, şaheserlerinden başka birşey görmemişti gözüm:))

  17. Gözlerime inanamıyorum desem… :))Muhteşem bir yaratıcılık, ellerinize, kollarınıza, aklınıza, beyninize sağlık…Sevgiyle;

  18. 10 MARİFET PİKNİKTE…….Daha bahara zaman var demeyin ,iyi organizasyon şimdiden başlar.10 marifetçi tüm arkadaşlar, kendini 10 marifetçi sayanlar,bizimle gönül ve emek birliği edenler hepinizle bir tanışma pikniği düzenlemek istedi sevgili arkadaşım POLYANNA…Arkadaşlar zaman zaman arkadaşım Polyanna’nın bu isteğini sizinle paylaşarak yaygınlaştırmak istiyorum.Figen Ablanın yazısı da en çok okunanlardan:))) Hiç kaçar mı?:)))

  19. siyah boya yaptığınız fotoyu görünce eyvah dedim, gitmiş…yeniden başladınız yapmaya zannettim:)söyleyecek söz bulamıyorum…ellerinize sağlık.