ÇAKILTAŞI TABLO

-
güvercinler
güvercinler

Bu yıl İsmek Kadıköyde yeni bir sınıf farkettim.Çakıltaşı sanatı.İşte bu güvercinli tablo çakıltaşıyla yapılmış ama yanlızca güvercinler.Eşit boyda çakıl taşları nerden bulunmuş? toplamak epey zaman almışmıdır? Siz ne dersiniz?

15 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    nefis bir çalışma olmuş, çok incelikli. Benim bir arkadaşımda antalya daki evinin dış cephesini yarıya kadar çeşitli büyüklükteki taşlarla kaplamış, harika olmuştu.

  2. gulenbayan

    Nazesen’im, çok ilginç, daha önce hiç görmemiştim böyle bir çalışma. Taşlardaki gölgelendirmeyi nasıl vermişler? Taşları boyamamışlar mı? Yapıştırmışlar ama neyle?Enteresan..

  3. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    ilk defa gödüm bu çalışmayı ama çok beğendim. taştan çok pula benziyor sanki parlak parlak.nasıl yapılıyor acaba???

  4. nazesen

    Teşekkürler yorumlarınıza arkadaşlar.Söz veriyorum haftaya bu dersin yapıldığı sınıfa sorayım nasıl bir yapıştırıcı kullandıklarını.

  5. ellerinize sağlık.bu çalışmaların çok daha iyilerini antalyadaki atölyemizde yapıyoruz taşlar tamamen doğal renkleri ile kullanılıp cilalanıyor kursumuza katılmak isteyen arkadaşlar guldensen-35@hotmail.com adresindenn iletişime geçebilirle.
    r

Bir Cevap Yazın