Çarşamba, Aralık 7, 2016
Calista polimer kil kolye

Calista polimer kil kolye

20

polimer kil kolye
Merhaba, bir tasarım yarışması için çalıştığım kolyeyi sizlerle de paylaşmak ve fikirlerinizi almak isterim.
Sarı, turuncu ve yeşil polimer kullanılarak tasarlanan bu kolyede her bir parça elde şekillendirildi ve turuncu kristal taşlı rondelalarla detaylandırıldı.
Dilerim beğenirsiniz :)

polimer kil kolye

polimer kil kolye

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

20 YORUMLAR

  1. rio karnavalı gibi çok canlı cıvıl cıvıl çooook güzel :) renkler ne kadar birbirine uymuş sunumu da her zaman ki gibi muhteşem :)

  2. muhteşem harikaaaa…. ellerinizden çıkan herşey bambaşka diyarlara götürüyor bizi…. bu da çok güzel çok farklı olmuş…. ellerinize sağlık

  3. Sevgili yagmuryurek, yorumunuz her zaman olduğu gibi yine beni çok mutlu etti ve cesaret verdi.
    İyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler :)

  4. Bu şarkıyı biliyorum, çok da severim :) Sizin de şarkı vesilesi ile bu ismi kullandığınızı tahmin etmiştim.
    Şarkı her ne kadar hüzünlü bir melodiye sahip olsa da bana yine de tatlı bir huzur duygusu verir.
    Şöyle akşam üzeri, güneş batımında, sağda solda vadilerin, platoların olduğu, turuncunun en tatlı rengine hakim bir havada, tüm camları açık bir araba ile hızla giderken bu şarkıyı dinlediğimi hayal ederim hep ;)
    İyi oldu yahu, şarkıyı tekrar dinleme fırsatı buldum sayenizde…

  5. amanda aman gözlerim kamaştı bu ne hoş, ne cici insanın içini kıpır kıpır yapan bir kolye görünce içim açıldı doğrusu elinize sağlık gliatasarım:)

  6. tasarım mükemmel efenim. bir benzerini honolulu’da takmışlardı boynuma. yalınız orta kısım uzun ömürlü olmayabilir maalesef. yarışmada başarılar

  7. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim saatoniki, beğenmenize de çok sevindim.
    Orta kısım için belirttiğiniz yorumu anlayamadım ne yazık ki, tekrar sorsam?

  8. Haklısınız, fakat bu çalışmada orta ve kenar kısımları yaklaşık aynı kalınlıkta.
    Mümkün olduğu kadar, belirttiğiniz risk nedeni ile incelmemesine gayret ettim.
    Sanırım gayet sağlam oldu :)

  9. sizin fotoğraf becerinizi zaten artık herkes biliyor ama yine dönüp yine hayran kalıyorum bakınca. nasıl bir ışık, nasıl renkler…