Cam çıkartmaları

-

Pencereleriniz, bütün cam eşyalarınız ve hatta fayanslarınız için özel boyalarıyla yapabileceğiniz vitray görünümlü çıkartmalar. Bu sitede nasıl yapıldığını, ücretsiz desenleri ve yapılmış örnekleri bulabilirsiniz.

17 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Nasılsa bu yazım yayınlandığı halde anasayfada görünmüyor, ben de gözden kaçmasın diye ilk yorumu yazayım dedim :)

  2. Sibella

    Tabii ki var, hobi dükkanlarında bulabilirsin, plaid markasında vardı sanırım, bir de polisanın çocuklara yönelik olanları vardı..

  3. Sibella

    Benim bir arkadaşım bu boyalarla evinin giriş bölümündeki oldukça büyük bir pencerenin tamamını kaplayan vitray çalışması yapmıştı, şu an İstanbul’da olsaydım fotoğraflayıp gönderirdim..

  4. artemis921

    Teşekkürler en kısa zamanda alıp denicem ve ben de burada sizlerle paylaşıcam inşallah……..

  5. SaDeNem

    Selam hanımlar;Bayadır bu siteyi takip ediyorum ama aranıza yeni katıldım ee birazda heyecenlıyım nedense :)yoktan var etmeyi sevenlerdenim inşallah yakında bende yaptıklarımı sizlerle paylaşırım. ve cam boyamaya bayılırım süper figürler var yakında salonumun kapı camına bunlardan bitanesini yapmayı planlanyorum.Herkese kolay gelsin teşekkür ederim…

  6. Sibella

    Senin yaptıklarını da biliyorum craft woman polisanın çocuklar için olan hazır kitleri. Ama istediğin herhangi bir deseni istediğin büyüklükte çalışmak istiyorsan bunun için özel yapılan kontür ve boyaları kullanmak gerekiyor.

  7. SUPERSKY

    sibella bunlarda çok güzeller.halimi görseniz gülersiniz bunu nerdeyse atlıyordum telaştan.hepsini bir anönce görmek için acele acele gidiyorum.her gördüğüm çok güzel hepsine yorum yazmak geliyor içimden ama zaman kısıtlı.evde işlerde birikmiş

Bir Cevap Yazın