Pazar, Aralık 4, 2016

17 YORUMLAR

  1. Tabii ki var, hobi dükkanlarında bulabilirsin, plaid markasında vardı sanırım, bir de polisanın çocuklara yönelik olanları vardı..

  2. Benim bir arkadaşım bu boyalarla evinin giriş bölümündeki oldukça büyük bir pencerenin tamamını kaplayan vitray çalışması yapmıştı, şu an İstanbul’da olsaydım fotoğraflayıp gönderirdim..

    Teşekkürler en kısa zamanda alıp denicem ve ben de burada sizlerle paylaşıcam inşallah……..

  4. Selam hanımlar;Bayadır bu siteyi takip ediyorum ama aranıza yeni katıldım ee birazda heyecenlıyım nedense :)yoktan var etmeyi sevenlerdenim inşallah yakında bende yaptıklarımı sizlerle paylaşırım. ve cam boyamaya bayılırım süper figürler var yakında salonumun kapı camına bunlardan bitanesini yapmayı planlanyorum.Herkese kolay gelsin teşekkür ederim…

  5. Senin yaptıklarını da biliyorum craft woman polisanın çocuklar için olan hazır kitleri. Ama istediğin herhangi bir deseni istediğin büyüklükte çalışmak istiyorsan bunun için özel yapılan kontür ve boyaları kullanmak gerekiyor.

  6. sibella bunlarda çok güzeller.halimi görseniz gülersiniz bunu nerdeyse atlıyordum telaştan.hepsini bir anönce görmek için acele acele gidiyorum.her gördüğüm çok güzel hepsine yorum yazmak geliyor içimden ama zaman kısıtlı.evde işlerde birikmiş