Cam şişe ve kavanoz boyama

-

cam-sise-ve-kavanoz-boyama-ornekleri
Bu ara cam boyamalar ile aşk yaşıyorum ve elime cam ne geçerse boyuyorum. İlk takımı annem için yaptım. Mutfağına uygun olsun diye siyah beyaz çalıştım. Buzdolabımızda zaten baharatlık olarak kullandığımız Saralle kavanozları ve süt şişelerini daha çekici hale getirerek hem eğlendim hem de annemi mutlu ettim. Boyamada enamel siyah ve beyaz boya kullandım. Siyah enamel boyayı ponpon fırça ile 3 kat uyguladım. Her katın kurumasını bir gece bekledim. Silgili kurşun kalemin silgisi ile puantiyeleri yaptım ve parlak sprey vernik ile vernikledim. Enamel boyaları ya verniklemeli, ya fırınlamalı ya da sabitlenmesi için 21 gün beklemelisiniz. Kavanozlarımızın içine her zaman aynı şeyleri koymadığımız için isim yazmadım. Pencere bırakmak da istemediğim için en altlarını açık bırakarak en azından kapağını açmadan içindekini görebilirim diye düşündüm. Annemi sevindirdiğime göre kendimi sevindirmemin sırası geldi :) Daha fazla fotoğraf için burayı tıklayabilirsiniz.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)

DIY: Cam fanustan vazoya dönüşüm

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam boyama örnekleri

| | 0 Yorum

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Dekoratif boyama cam şişe

| | 0 Yorum

Akrilik boyama, cam şişe süsleme

| | 4 Yorum

Cam boyama ve dekupaj örnekleri

| | 2 Yorum

Emaye boyama cam tabak

| | 0 Yorum

Beykoz işi cam süsleme

| | 3 Yorum