Cam şişeleri atmayalım

-

Bir geri dönüşüm projesi de benden.Boşalan cam şişenin içini ve dışını güzelce yıkadıktan sonra krem rengi akrilik boya ile iki kat boyadım. Boyarken, fırçanızı hep aynı yönde kullanmaya dikkat ediyorsunuz.Boya kuruduktan sonra zeytin dalını karbon kağıdı ile geçirip, boyadım,Son olarak kahverengi antiquin ile eskittim ve su bazlı mat vernik ile vernikledim.Şimdi zeytinyağımı bu şişede saklayacağım, uygun bir desen bulursam limon sosu için de boyamayı düşünüyorum.

56 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Birsürü şişe attım geçen gün. Sakladım sakladım Nalan abla gibi giysi dikerim belki diye. Sonra da nerede kullanacağım onları dedim attım gitti. Bu daha kullanışlıymış, boyamak hiç aklıma gelmemişti. Ellerinize sağlık.

  2. kondor

    Birsürü şişe attım geçen gün.

    oy nası şişemi attttııınnn.oyy marifet manifestosuna göre şişe atanlar derhal cezalandırılmalı. Neduk abla Ş.S DERNĞ as başkanı olarak sizi göreve devat ediyorum bir marifet üyemiz şişe atmış derhal cezasını beliryelin.( Suçlunun çok eski ve üretken bir marifet üyesi olduğu göz önünde bulundurulsun)

  3. Noblesse

    Daha dekoratif cam şişeleri tiner bazlı cam boyalarla boyayıp, içine, kum boncuklardan çiçek yapıp koyabiliriz.

  4. boradora

    şişe saklamıştım bende yılbaşından kalma:)iyi fikir eskiterek boyamak..denemeliyim..hem de bu hafta sonu

  5. dilevser

    Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. Benim senelerdir mutfağın baş köşesinde duran yeşil kabartmalı falan bir cam şişem var ona da bi fikir bulsak ne olur ya…

  6. betula

    Herkesin olmasada çoğunuzun ilk yazılarına yorum eklemek istedim seninkinide es geçemedim noblesse … ellerine sağlık

  7. aaleynaa

    çok güzel bir fikir kesinliklebende hiç şişe atmamboyamak aklıma geliyor ama boyada endişe ediyordum.üzerine peçete tekniğide uygulanabilir gibi geldi banane dersiniz.

  8. Noblesse

    aynı şehirde olsaydık keşke sevgili akoni, ne var ne yok boyardık, belki siz bana patchwork de öğretirdiniz :)))

  9. Noblesse

    gerçekten öyle, haklısınız.Birbirimizi hiç görmemiş, karşılaşmamışda olsak ne güzel arkadaşlıklar kuruluyor burada.Dediğiniz gibi teknolojinin marifetleri.

  10. akoni

    evet , gerçekten öyle çok iyi bir dost kazandım.. her İstanbul’a gittiğimde görüşüyoruz.. Onu burada buldummm ve her zaman iyi ki seni tanıdım @kelebeğim diyorum

  11. akoni

    sevgili Noblesse, profili değişmekten bıktım.İlk kez bu sefer değişmedim genelde değişirdim… Biraz İstanbul, biraz Antalya… aslında beni bana bıraksalar asla İstanbul’a gitmem. Antalya’da yaşarım.

  12. Noblesse

    beğendiğine çok sevindim, ev boş şişelerden geçilmiyor.Değişik görünümlü olanları biriktiriyorum, bi gün yaparım diye.

  13. Noblesse

    saol belindacım, boyanacak o kadar şişe var ki ama bi taraftan başka yapmak istediğim şeyler de var.Dursunlar bakalım sıra gelir elbet.

Bir Cevap Yazın