Cumartesi, Aralık 3, 2016
Cam şişeleri atmayalım

Cam şişeleri atmayalım

56

Bir geri dönüşüm projesi de benden.Boşalan cam şişenin içini ve dışını güzelce yıkadıktan sonra krem rengi akrilik boya ile iki kat boyadım. Boyarken, fırçanızı hep aynı yönde kullanmaya dikkat ediyorsunuz.Boya kuruduktan sonra zeytin dalını karbon kağıdı ile geçirip, boyadım,Son olarak kahverengi antiquin ile eskittim ve su bazlı mat vernik ile vernikledim.Şimdi zeytinyağımı bu şişede saklayacağım, uygun bir desen bulursam limon sosu için de boyamayı düşünüyorum.

56 YORUMLAR

  1. Birsürü şişe attım geçen gün. Sakladım sakladım Nalan abla gibi giysi dikerim belki diye. Sonra da nerede kullanacağım onları dedim attım gitti. Bu daha kullanışlıymış, boyamak hiç aklıma gelmemişti. Ellerinize sağlık.

  2. Birsürü şişe attım geçen gün.

    oy nası şişemi attttııınnn.oyy marifet manifestosuna göre şişe atanlar derhal cezalandırılmalı. Neduk abla Ş.S DERNĞ as başkanı olarak sizi göreve devat ediyorum bir marifet üyemiz şişe atmış derhal cezasını beliryelin.( Suçlunun çok eski ve üretken bir marifet üyesi olduğu göz önünde bulundurulsun)

  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. Benim senelerdir mutfağın baş köşesinde duran yeşil kabartmalı falan bir cam şişem var ona da bi fikir bulsak ne olur ya…

  4. Herkesin olmasada çoğunuzun ilk yazılarına yorum eklemek istedim seninkinide es geçemedim noblesse … ellerine sağlık

  5. çok güzel bir fikir kesinliklebende hiç şişe atmamboyamak aklıma geliyor ama boyada endişe ediyordum.üzerine peçete tekniğide uygulanabilir gibi geldi banane dersiniz.

  6. gerçekten öyle, haklısınız.Birbirimizi hiç görmemiş, karşılaşmamışda olsak ne güzel arkadaşlıklar kuruluyor burada.Dediğiniz gibi teknolojinin marifetleri.

  7. evet , gerçekten öyle çok iyi bir dost kazandım.. her İstanbul’a gittiğimde görüşüyoruz.. Onu burada buldummm ve her zaman iyi ki seni tanıdım @kelebeğim diyorum

  8. sevgili Noblesse, profili değişmekten bıktım.İlk kez bu sefer değişmedim genelde değişirdim… Biraz İstanbul, biraz Antalya… aslında beni bana bıraksalar asla İstanbul’a gitmem. Antalya’da yaşarım.

  9. saol belindacım, boyanacak o kadar şişe var ki ama bi taraftan başka yapmak istediğim şeyler de var.Dursunlar bakalım sıra gelir elbet.