Cumartesi, Aralık 10, 2016
Cam ve kumaş / uygulama

Cam ve kumaş / uygulama

12

elişi çalışmaları
Tutkala batırılıp sıkılan kumaş parçasının, objenin şeklini iyice alıp yapışması sağlanır. Sonra diğer parçaya geçilir ve adım adım işlem tamamlanır. İyice kuruduktan sonra da artık zevkinize göre ister benim gibi hafifçe parmak yaldız geçip tatlı bir ışıltı verin, ister varaklayın, boncuklayın, ister sade bırakın, nasıl isterseniz :)
Ama gece olunca içine ille de bir ışık sallandırın, hani şu yılbaşı süsü için olanlardan ve her şeyi unutun…

şişe süsleme

şişe süsleme

şişe süsleme

şişe süsleme

şişe süsleme

Sevgili yagmuryurek, umarım anlatabilmişimdir :)
Diğer çalışmam.

12 YORUMLAR

  1. merhaba.ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş. dantel ya da kumaş parçalarını ahşaba ya da cama yapıştırmak için ne tutkalı almamız lazım onu merak ediyorum.siz sanırım toz halde alıp sonra sulandırmışsınız.benim elimde kırtasiyelerde satılan beyaz tutkaldan var.aynı işi görür mü?eğer görmezse sizin kullandığınızı nereden bulabilirim?

  2. çok teşekkür ederim zenyucel.beyaz tutkal aynı işi görür fakat koyu kıvamlı olduğu için çalışması zor oluyor.gerci düz zeminlerde hele obje de ahşapsa sorun olmaz.
    benim ki “duvar kağıdı tutkalı” adı ile toz halinde satılıyor,nalburdan almıştım.sanırım yapı marketlerde ya da duvar kağıdı satan yerlerde de bulunur. bir bardak ılık suya bir çorba kaşığı tutkalı yavaş yavaş ilave edip karıştırarak erimesini sağlıyorsunuz hemen eriyor zaten.ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum,artanı da atmayıp ağzını sıkıca kapatırsanız daha sonra da kullanabilirsiniz.

  3. harıkaaaaaa daha öncede soyledıgım gıbı sanat eserı valla….anlatımda superr cok yardımcı oldun tesekkurler be mutlaka deneyecegım…

  4. çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim bu yazıyı daha yeni gördüğüme inanamıyorum….(şu an üzüldüm)
    ilk fırsatta deniyeceğim :) ellerine emeğine sağlık :)

  5. bende cok gec gördügüme üzülenlerdenim dogrusu:(( uzun süredir netle ilgim olamadı neler kacırmısım…ellerinize anlatımınıza saglık ben bayıldım calısmanıza deneyecegim

  6. lütfen üzülmeyin fblinil,bende çok iyi takip edemiyorum bakın yorumunuzu geç gördüm.beğenmenize sevindim :) yapın çok hoşunuza gidecek.