çamaşır makinasından tabure mi???

-
nasıl yani?
nasıl yani?

Geri dönüşümde son nokta. Otomatik çamaşır makinesinin tamburundan tabure yapmışlar ve çok da güzel olmuş bence. Buyrun burada….

18 yorum gelmiş

  1. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Tam zabunluk olmuş aslında ben gördüğümde o geldi aklıma :)

  2. asyayaren

    harikaaaaaa…..bir an önce makina bozulsa diye fikir geçerken buldum beynimden kendimi… koktum vallaaa kendimden :))))

  3. zabun

    @Fraise, @SEMYIL bu çalışmayı daha önce görmüştüm ve görür görmez aynen dediğiniz gibi tam benlik birşey demiştim. Hatta içine bir aydınlatma elemanı yerleştirirsem daha güzel bir sonuç elde edebileceğimi de düşünmüştüm. Zaten makinenin kapağını ne zaman açsam, bu tamburdan bir ayaklı lamba yapma fikri beni dürtüp duruyordu, neyse benzer birşey yapmışlar da benim makineyi, parçalara ayırmamdan kurtarmışlar :)

  4. SEMYIL

    zabun gerçekten çok güzel olmuşlar aydınlatma da gözümeçok hoş görünüyor.kendi makinemi parçalamayı değil amamakine tamircilerini ve eskicileri bir dolaşmayı düşünüyorum.oda olmadı 2-3.el eşya satanlarla sıkı pazarlık yapmalı galiba.)))

  5. boncuk hanim

    Bende yaz ortasında Alacahüyük’e gitmiştim.Orada köy yerinde çamaşır makinesi tamburunu tabure olarak kullanıyorlardı.Ama tabiiki o bu kadar şık hazırlanmamış.

    resimdeki eşim fuat.ona bakmayın:))
    resimdeki eşim fuat.ona bakmayın:))

    Öylesine eski bi makinadan çıkarılıp üzerine oturmak için kapıya koymuşlardı. Artemis’in gösterdiği tekerlekli hali çok hoş görünüyor. Zabun senin sehpa da tam sana yakışır güzellikte. İkiside harika.

  6. asyayaren

    hımmm teyzeme bayramlaşmya gittiğimde bahçesinde hani toz torbalı elektirk süpürgeleri olurya muhtemelen bozulmuş olmalıki kazan kısmına toprak doldurup biber fidelemiş tekerleklerinide çıkarmamış ilahi teyze dedim yaaa bizim sülalaede var bişiy :)))

  7. artemis921

  8. zabun

    @boncuk hanim, kapaklı tambur işlevselliği artırmış. sanırım sonradan takılmış bir kapak değil bu. kurutma makinesi tamburu ya da ameliyat serviyetlerinin sterilize edildiği bir çeşit tromel olabilir. resimleri eklediğiniz için teşekkürler.

  9. artemis921

Bir Cevap Yazın

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Diy – Kalemlik yapımı derlemesi

| | 0 Yorum

Yoğurt kovasından sepet yapımı

| | 0 Yorum

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

Kar küresi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum