Canım çoook sıkkın….

-

Malum mevsim yaz..Sıcaklar ve bitmek bilmez tatil isteği sebebiyle olsa gerek canım_ız hiçbir şey yapmak istemiyor.Hele hele ,örgü örmek, nakış yapmak, birşeyler dikmek hiç istemiyor.Benimle aynı düşüncede olanlar için değişik bir çalışma.Bana biraz “sabır küpü” nü anımsattı.Buyurunuz.

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

8 yorum gelmiş

  1. sefa97

    AL BENDEN DE O KADAR…BENİMDE CANIM ÇOK SIKKIN….AMA SENİN GİBİ DEĞİL,İŞLERDEN, EV İŞLERİNDEN,SEFA NIN YAZ OKULU KOŞTURMACASINDAN..SEFA NIN ZIRT BIRT TLF. EDİP ANNE SAAT KAÇTA EVE GELECEKSİN DEMESİNDEN,KOCA NIN BU AKŞAM DA MI GEÇ GELECEKSİN DEMESİNDEN……………………………………..!BANA BU SABIR KÜPÜ BİLENEM AZ GELİR YAAAAAAAAA!SEN NE DİYORSUN?SIKMA CANIMI SENDE, İYİCE BENİM!

  2. kondor

    AY DAYANAMAM BÖYLE KONU BAŞLIĞINA AY KIYAMAMKILSINDIR MILSINDIR AMA SEVERİM SENİ NAPSAK Kİ YAHU….DERT GELDİ BANA SEFANIN GİBİ BENDE İŞTENEVE GİDEMEDİĞİMDEN DERTLİYİM…ŞİMDİ BİDE SANAMI DERTLENEYİM NE BİÇİM BAŞLIK ATIYON YAAAAAAAAAA

  3. cocuklacocuk

    Ay arkadaşlar toplayın kendinizi, sıkmayın canınızı. Hepsi geçecek her şey çok iyi olacak. Olumlu düşünün ne olur üzmeyin kendinizi.

  4. shane

    ben de özellikle işte sürekli sorunlarla cebelleştiğimiz bu günlerde bir sıkıntı halindeyim ama sevgili cocuklacocuk’un olumlu yaklaşımına kendimi kaptırmak istiyorum :)

  5. saatoniki

    çalışma da pek bi mükemmel, pek bi şahane olmuş canım…ilginç yani..ee çocuklaçocuk un yorumu bi nebze de olsa ferahlattı beni.. sağolunuz efendim…SLOGAN: çalışılmayan bir dünya istiyoruz!!

  6. biltan

    Ahhh Ah siz bide gelin bana sorun.Çalışamıyom iki küçük çocukla….yeri geliyo bir hft sokağa bile çıkamıyorum.Sonrada benim gibi yastık kılıfından etek yaparsınız bak demedi demeyiiiin……:)))))

  7. Figen abla

    biliyor musunuz,çocuklar çok çabuk büyüyor ve asıl can sıkıntısı ondan sonra başlıyor..tecrübe konuşuyor :(bu arada bu çalışma çok güzeldi.

Bir Cevap Yazın