Çanta Ördüm

-

Açma halkalarından yaptığım motifleri birleştirerek bir çanta ördüm. Umarım beğenirsiniz. Ayrıntıları ve yakından resimlerini görmek isteyenler buraya ve buraya

21 yorum gelmiş

  1. gulenbayan

    :) halkalar çok işe yarıyor, çevreyi de kirletmiyor.Güzel olmuş, çok hoşuma gitti ama nacizane o büyük deliklere de motif isterim ben.Bana ne!Bana ne!!

  2. bizimgibiler

    sakagun beğenmene çok sevindim, teşekkürler.gunesedoğru, senden böyle güzel sözler duyan ender insanlardanım biliyorum. Bu şerefe nail olmaya çalışacağım. Seviyorum seni:))gonuldenele, canım arkadaşım benim, senin sayende böyle uydurukcu oldum zaten:))gulenbayan, çok teşekkürler. O aralara bir şeyler uydurmak farz oldu artık. gonuldenele ve celebi74’de aynısını söylediler. Uygun bir motif bulursam eklerim resmini.

  3. bizimgibiler

    gunesedogru, sevgimin karşılıksız olmadığını biliyordum zaten:)))))gulseyhan, çok sevindim beğendiğine,Noblesse sen benden daha süpersin arkadaşım:)))

  4. mtnaz11

    Gerçekten çok şık olmuş. Güle güle kullanın.Ben de bu halkalardan biriktirmeye başladım bu site sayesinde. Yapmak istiyor insan böyle güzel sonuçları görünce.

  5. aygen

    harika bir çanta olmuş. çok beğendim.ben de açma halkaları biriktiriyorum. ama anca 2 motiflik var daha… aradaki boşluklar için aşağıda gördüğüm yıldızlar geldi aklıma sanki güzel olur gibi. fikir olarak göndereyim dedim.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum