Çarşamba, Aralık 7, 2016
Çarpı işi – kanaviçe işlemeli kumaş cüzdanlar

4

kanavice-islemeli-dogal-kumastan-cuzdan

Diktiğim ilk klipsli cüzdanımı da sizlerle paylaşmak istedim. Çuval kumaşına işlemiş olduğum kuşlu çarpı işi parça bir kenarda duruyordu. Küçük olduğu için pek kullanacak yer bulamadığım gibi atmaya da gönlüm elvermiyordu. Ben de nasıl olsa ilk denemem, kuşların yeri tam ortalı gelmese de önemli değil diye düşündüm ve yukarıdaki resimde gördüğünüz cüzdanı diktim. İçini de Bodrum keteniyle astarladım. Çok beğendim kendi kendime bu cüzdanı ve kullanıyorum şimdi. İçine cep telefonum, para ve kredi kartlarım, hatta okuma gözlüğüm bile sığıyor. Hem de hepsi bir arada sığıyor! Böylece çantamın içinde elimi attığımda en lazım şeyleri kolayca bulmuş oluyorum panik yapmadan…

kanavice-gul-islemeli-el-yapimi-cuzdan

E ben şimdi bunu kendime yaparım da kardeşime yapmazsam olur mu hiç? Olmaz. Bir tane de kardeşime dikeyim dedim. Onunkini çuval kumaşından değil de bir zamanlar alıp bir kenara koyduğum “natural keten” diye satılan bir kumaşa yaptığım işleme denemelerimi değerlendirerek yaptım, ismini ise nakış makinemde makine nakışıyla işledim.

Henüz kendisi bunu bilmiyor. Çünkü ona yaparsam yeğenim Defne’ye de yapmam şart! Analı kızlı bir örnek kullansınlar diye bir tane de daha küçük bir klipsle daha küçük bir cüzdan yapıp üzerine Defne yazacağım. Ondan sonra ikisine aynı anda vereceğim. Umarım beğenirler.

kanavice-islemeli-dogal-kumastan-el-yapimi-cuzdan

Diğer yaptıklarımı da görmek isterseniz, bloguma beklerim.

“Ben de isterim bunlardan!” diyenler için de işte dükkanım.

Sevgilerimle…

Paylaş
ehlikeyf66
Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

4 YORUMLAR