46 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    sevgili nurdan hanım, konya ovasında gezinir dururdum 1 haftadır :D buradan hiç çıkmadığım için yokluğum göze batıyor sanırsam :D

  2. :) :) Yokluğunuz göze batıyor tabii batmaz mı? Hem zaten buradan başka nerede bulacağımızı da bilmiyoruz işin açıkçası :)

  3. zulaltan

    yok canım tilki gibi döner dolaşır 10marifete gelirim korkmayın :) kaybolmam tabii nallları dikmezsem öbür tarafta internet varsa tek gireceğim yer 10marifet :D

  4. :) :) :) Buna en çok Shane sevinir! (Nal meselesine değil elbette – irtibat işine)

    11 Marifet olarak adlarını değiştirip; 11. marifeti iki dünya arası iletişim olarak anons edip; bir ilke daha imza atarlar böylece! :)

  5. zulaltan

    haha ne güzel olurdu öbür tarafa gidince şu soruyu soruyorum ilk gördüğüm meleğe ‘burada internet çekiyor mu?’ :D melek de beni hiç sorgulamadan direk deliler bölümüne atıyor ne de olsa deli olunca sorgudan yırtıyorsun :)

  6. Kuş ve ev ikilisi zaten muhabbetin avatarıdır Sevgili Zulaltan :)
    Bu sohbetleri başka nerede yaparsın ki?

    Hem Mehtap Hanımı tanırım hem iyi ev sahibesidir hem de misafirperver! Şimdi çayı ve ahududulu tartları getirmek üzeredir eminim :)

  7. mhtpkaya

    Sevgili arkadaşlar hepinizi çok seviyorum beni çok güldürdünüz iyiki varsınız mutlaka evimede beklerim ahududulu tart değil ama elmalı kurabiyeyi çok güzel yaparım.

  8. senayatilgan

    Ay öldüm gülmekten akşam vakti hanımlar :) Hele nal meselesine bittim yani :) Kıs Filiz boşver site kalsın 10marifet olarak sen de bu sitede kal…

  9. Valla Zulaltan bu davete de icabet etmezse Konya’ nın bozkırından bi daha da zor çıkar :)

    Sahi ne zaman geliyorsunuz Zulaltan? Ben iki elim kanda da olsa katılırım elmalı kurabiyeleri lüpletmeye :D

  10. zulaltan

    mehtap hanım, benim yan komşum olsaydı şu an elmalı kurabiyenin tozu bile kalmaz yutardım löp löp :) mesafeye göre değişir benim gelmem yürüyüş mesafesi olsun lütfen :D

  11. Valla Mehtap Hanım bana komşu (bu kısmı % 100 doğru) Aramızda 2-3 otobüs durağı olmalı :)
    Yürüyüş mesafesi olunca elmalı kurabiyelerin tamamını lüplemek benim payıma düşer sevgili Zulaltan :D

  12. zulaltan

    aaa siz komşumusunuz vallahi çok imrendim bu mütiş ikiliye :)aman !!!!!!!! gitti benim elmalı kurabiyeler ;)

  13. :D Komşuyuz tabii!

    Bir iki tane ayırır Mehtap Hanım aç bırakmaz veya bana bir tepsi diğer misafirlere bir tepsi yapar herkes doyar :D

  14. :D Mehtap Hanımla aslında onun köklerinden de komşuyuz; bir de İstanbul’ dan :D

    Hollanda’ ya beraber gideceğiz Allah izin verirse ama önce planda Ukrayna var! :D

    Konya’dan çıksanız sizi de alırım atımın terkisine nolcek! .D

  15. zulaltan

    oooo gezin dolaşın gurbet kuşları :) bize de oralardan kartpostal atarsınız artık. ben şu an izmir ovalarındayım senede bir gün konya ovasına gidiyom :)

  16. Buna literatürde sağ gösterip sol vurmak deniyor ama ben aparkat aldım sanırım- biri 10′ a kadar saysın :(

  17. zulaltan

    aaa tabii bir de o var dünyada da bir sürü saat kulesi var canım !! olsun nasılsa izmir’de yaşadığımı öğrendiniz saat kulesine hacet kalmamıştır :)

  18. İzmir’ e Evimi Seviyorum-Colette hanım için gidip geliyoruz zaten; bir defaki ne sizin de kapınızı tıklatırız :D Öğrendik artık kaçış yokk :D

  19. Öyledir :) Colette hanım bloggerlar içinde yaşayan efsanelerdendir :) Tanısanız dünya şekeridir zaten! İzmir’ e yolum düşünce haber vereceğim size- ben de yüzyüze konuşmayı çok isterim :)

  20. Mehtap Hanım :D Artık işgaliye parasını da faturaya ekleyin – çok meşgul ettik köşenizi bu akşam :D

    Anlayışınıza çok teşekkürler :)

  21. mhtpkaya

    Nurdan hanım komşu olmamıza çok sevindim evime gelirseniz beni çok mutlu edersiniz ,sevgili zulaltan ailem İzmir’de yaşıyor geldiğimde sizide tanımayı çok isterim ama evimede mutlaka beklerim..Gecemi şenlendirdiniz,günümü aydınlattınız çok teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Yeni yılda bir süre hediye almamız gerekir günler öncesinden kimlere ne hediye alacağımızı düşünürüz. İşte size bir hediye alternatifi, tek başına ve ya bir kitapla birlikte verebileceğiz dantel kitap ayracı....

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Sevgili Melda Hanım, yapımı pratik ama harika sonuç veren bir düz nakış uygulaması gösterdi bize bu videomuzda. Çok güzel bir pano çıkıyor ortaya, bakın bir. Size de işleme isteği gelecek, eminiz.  ...