Çarşaftan Kutu Kaplama

-

Çarşaftan Kutu Kaplama
Bu seferki kutuyu da çarşaftan kestiğim parçalardan kapladım :D Annem çarşaf çok büyük, yerleştirmekte zorlanıyorum diyince hemen makasımı aldım elime ve çarşafı istediği boya getirdim. Çıkan parçalar da bana malzeme oldu :D Pembe olan kısımlar çarşaftan, kapaktaki gri kumaş tişörtten. Üstündeki kalpleri strafordan kesip artık kumaşlarla kaplamıştım, kutuya süs olarak kullanmış oldum :) Bitince de içine kumaşlarla kaplayarak yaptığım defterlerimi yerleştirdim :)

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

37 yorum gelmiş

  1. Senaat

    cok tesekkur ederim.daha once pijama kesip kutu kaplamistim.bu sefer carsaf kullandim :) elime gecen herseyi degerlendirmeyi seviyorum :)

  2. senayatilgan

    Sesin soluğun çıkmıyordu dün gece içimden dedimki Kesin birşeyler kesip biçiyor bu Senaat :) Müneccim miyim neyim :) (Yada sen hep kesip biçiyorsun ben tesadüfi tutturdum ) Kalplere bayıldımmmm, ellerine sağlık :)

  3. Senaat

    tesekkurler senayatilgan :) her zaman biseyler kesip biciyorum ama bu aralar temizlik islerine daldim o yuzden sesim solugum cikmiyordu :)

  4. canimmm cok güzel olmus ellerine saglik harikasin imrendim cok fenaaa :) bu kutulari kumasla kaplarken ne tür bir yapistirici kullandin canim ben uhuyla yaptim izi cikti :))

  5. Senaat

    begenmenize cok sevindim,tesekkur ederim. ben de uhuyla yapstiriyorum ama ayarini tutturmak lazim,dediginiz gibi iz cikiyor. bu kutuda kullandigim kumas pamuklu oldugu icin bol yapistirici kullanmaya gerek olmadi. bazen mandallarla da tutturuyorum ki daha iyi yapissin :)

Bir Cevap Yazın

Senaat

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum