Çaydanlıktaki cam güzeli

-

Çaydanlıktı saksı oldu. Saksı olunca sanki daha bir hoş oldu :) Eskimiş, ya da kullanmak sıkıldığınız çaydanlıkları boyayarak siz de bu şekilde evin başka yerlerinde kullanabilirsiniz.

43 yorum gelmiş

  1. sevimli hayat

    çok güzel bir geri dönüşüm olmuş benimde alt kattaki kömşumun balkonu göyle çiçeklerle dolu hatta eskiyen mangalını bile saksiya çevirmiş

  2. kriizantem

    Hepinize çok teşekkür ediyorum…* Mangal da gzüel fikir, eski bir mangal vardı:))* Noblesseciğim yeterince renkli değil mi ki zaten, boyattırma şimdi bana bunu:)* Sesiber direk elinden düşürüncede oluyor, yakarsan şimdi bir sürü doğalgaz gidecek:))

  3. aheng

    Çaydanlık ta bu yeni görevinden çok memnun gibi:)çok güzel olmuş ellerine fikrine sağlık…

  4. kriizantem

    Hiç teşekkür etmem mi fikriyemmmmm. Çok teşekürler canım arkadaşım.. aheng, vesilenur çok çok merci kızlarrrr…Pek sevdi yerini çiçeğim, resimdeki hali ne ki, çoştukça, çoştu…

  5. kriizantem

    Sağol figen ablam, yeni gördüm daha yorumunu. Yazılarımda teşekkür etmediklerim varsa, kusura bakmayın, kesin gözümden kaçmıştır.

  6. acemihobici

    kriiiiiizantemim, iyi ki yakmışsın çaydanlığı, ne güzel olmuş. Ben bloguna giremedim nedense, blog bulunamadı geri dön falan diyor. (Yaktığını arkadaşların yorumlarından öğrendim) Benim de var buna benzer bir çaydanlık altım, bahçede dura dura altı kendiliğinden delindi. Böylece erkek gücüne gerek kalmadı, doğanın gücü halletti:))) İçinde yapma çiçekler duruyor, canlılarıyla değiştireyim bari. Ne kıskancım di mi, her gördüğümü yapmak istiyorum.

  7. kriizantem

    Acemim bloğum yokki artık, kapadım. Kıskançlık iyi bişeydir, bizi daha azimli olmaya iter:)) Bende fena kıskancım, her gördüğümü yapıcam diyorum , ama nerdeeeeeeeeeeee kös kös oturuyorum öyle:)) Neyse siz yapın ben izliyim, böyle de güzel oluyomuş. Beğenin içinde merci şekercim.

  8. kriizantem

    Acemim hadi ben çalışmıyorum, geç yatıp geç kalkıyorum. Sen niye burdasın gecekuşu, sabah işe kim gidecek:)

  9. acemihobici

    Gülüm ben evden çalışıyorum, bir kitapevine yazarlıkımsı birşeyler yapıyorum, aynı zamanda ingilizce çevirmenlik yapıyorum bir çeviri bürosuna bağlı olarak. Gecem gündüzüm yok o nedenle. Eşek gibi de çalışıyorum. Mesela demin yattım, dalar gibi oldum sonra hortladım. Şimdi sabaha kadar çalışırım, yarın da uyurum.Orhan Gencebay filmleri kitabı çıkacak bu ay içinde, bak bakalım benim adımı görebilecek misin?

  10. kriizantem

    Hımmm güzel işmiş, bende sizin kitapevine ingilizce çevirmenlik yapabilirmiyim, yalnız ingilizce bilmiyorum sorun olurmu ki:))

  11. acemihobici

    şekerim, evsen evlenmeden önceki soyadım (kızlık soyadı lafına gıcığım) tekiner de evlendikten sonraki (kadınlık soyadı oluyor bu durumda) …adım da ışıl….ayrıca “memduh ün anılar 1” kitabı çıktı, orada da görürsün adımı… başka bir kitap hazırlığındayım şu anda, yaza çıkacak herhalde. teslim etmeden söylemem yasak…çeviriyi kitapevine değil, bir çeviri bürosuna yapıyorum arkadaşım. iki yandan saldırıyorlar bana anlayacağın, pestil oldum. ben bir sorayım bakayım, ingilizce bilgisi gerektirmeyen ingilizce çeviriler çıkarsa sana yollarım, söz :)))

  12. kriizantem

    Nette araştırdım kitabı ama bulamadım bu değil sanırsam. Kitapçıya gidince bakarım şekerim. Allah kolaylık versin, pestilin çıksa da güzel bir işte çalışıyosun. Zaten en güzeli insanın ssevdiği işi yapması. İş konusundada yardımlarını bekliyorum, bir kıyak geçersin artık arkadaşına. İngilizce çevirmenlik şart değil, fransızca, almanca, rusça falan da olabilir:))

  13. Figen abla

    ışılım benim…ne kadar güzel ismin var…o güzel gülüşün gibi ışıl ışıl :)Allahım ben niye bu kızları bu kadar çok seviyorum yaa? :)))

  14. acemihobici

    evet o canım, ilk sayfada, emeği geçenlerde geçiyor adım. bu kitabın, röportajlarını vadullah yaptı, bantlar bana geldi, çözümlemesini ve düzenlemesini yaptım ben. ilk çalışmamdı. zaten anlatan memduh ün olduğu için, onun anlattıkları yazılacağı için başkaca bir iş yoktu.Bu kitaptan sonra, orhan gencebayın filmlerini çıkartmaya karar verdi kitabevi. Röportaj yok, filmleri izledim ve kendimce yorumlarda bulundum. Filmlerinde beraber oynadığı sanatçılarla ilgili de yazılar yazdım. çıkacak bakalım bu ay içinde. sonra diğer sanatçıyı yap dediler, ona başladım işte, kısmetse yaza doğru bitecek o da.

  15. Figen abla

    acemihobicilerin en güzeli…eğer lazım olursa,kitap kapağı resmi yapabilirim…bi kuruş karşılık da istemem can….gönüllü yaparım..can kriizantem emel de ne güzel,ne anlamlı isimmiş…yaa böyle zor zor nickler buluyorsunuz,elim de,dilim de dönmüyor..kullansanıza güzelim Türk isimlerinizi a canlar :)))))e ben de adımı söyleyeyim bari :))))))figen meltem ege :))))

  16. kriizantem

    krizantem papatyaya benzeyen bir çiçek adı, çok severim ben bu nicki çoğu yerdede kullanırım. zorlanıyosan krii diyebilirssin ben bakarım:)Ben yatıyorum canlar, sizlere iyi geceler mi desem, iyi sabahlarmı desem bilemedim, öptüm ikinizide…

  17. acemihobici

    kız kriizantem, sana neden bu kadar kanımın kaynadığı çıktı ortaya…. dayımın adı ÜMRAN, eşinin, yani yengemin adı da EMEL…. bu kadar tesadüf olur yani, iyi geceler tatlı rüyalar şekerim. muhtemelen bunu sabah okursun, günaydın o zaman…

  18. kriizantem

    neeee dayının adımı, sinir oluyorum adı ümran olan erkeklere, bayan adı yaaa, erkekte ne işi var. bunu başka yerde söyleme lütfen acemicim. Sen bana krii de yeter..güneşedoğru teşekkür ederim efenim…

  19. acemihobici

    ben de sinir oluyorum, sorma…bir dayımın adı ümran, öbürünün ayhan…ayhan da, bayan ismi olarak da kullanılıyor.anneannemle dedem hangi akla hizmet koymuşlar bu isimleri anlamadım hala?bu iki erkek, üç kızdan sonra gelmişler (aysel-nursel-aynur), onlar da kız isimlerine aynen devam etmişler herhalde. ne diyim, gidip döviyim mi şimdi dayımı sinir oluyorum senin adına diye:))))tabi ki kriizantemimsin sen benim, arada krii de derim…

Bir Cevap Yazın