CD’lerden harikalar yaratın

-

Teknoloji o kadar hızlı değişiyor ki! Çoğu zaman ayak uydurmak zor oluyor. Bilgisayarlar ilk yaygınlaşmaya başladığında disketler vardı, hatırlarsanız. Dosyalarımızı bu disketlerde saklardık, ama bir şanssızlık olur da disketler bozulursa -ki çabuk bozulurlardı- vay halimize… Sonra CD’ler yaygınlaşmaya başladı. Bu kez herşeyi CD’lerde depolamaya başladık. Evimizin her köşesi CD oldu neredeyse.

Şimdi ise USB bellekler var…Neyse ki bu bellekler hem daha uzun ömürlü hem de çok yer kaplamıyor.

Eğer siz de benim gibi bir zamanlar binlerce CD biriktirmiş, şimdi o CD’leri ne yapayım diye düşünüyorsanız, işte size harika bir fikir. Hem de CD’leri arabanızın aynasına takmaktan çok daha iyi bir fikir :)

CD’leri keçe ve benzeri kumaşlarla kaplayarak çocuklar için şirin oyuncaklar yapmışlar. Dekor olarak da kullanılabilir aslında. Hepsi birbirinden şirin ve eğlenceli olmuş.Üstelik yapımı da son derece basit.

Linkte 10 tane örnek var, ama siz yaratıcılığınızı kullanarak başka hayvanlar da yapabilirsiniz.Nasıl yapıldığını görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

CD çantam

| | 0 Yorum

Keçe ve cd’den duvar süsü

| | 2 Yorum

CD kutusundan küpe askısı

| | 3 Yorum

Geri dönüşüm ve çekiliş duyurum

| | 0 Yorum