CD’LİK VE ŞİİR DEFTERİ….

-
cd'lik, deri,şiir defteri
cd’lik, deri,şiir defteri

Bunu oğlum kız arkadaşına yapmıştı.Sevgililer Günü için özel olarak düşünmüştü.Tamamen onun tasarımı. Eski bir cd kapağını aldı,üstüne deri :)) kapladı. Sonra da…..

ufudik

14 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    Süper bir hediye olmuş.Özel bir güne gerçekten özel bir hediye…Arkasında ince bir düşünce ve emek. Daha ne olsun ki…

  2. fiamma1

    Offf çok hoş yaaa ve ne de romantik:)) ama halen sizin kitaplığınızda ne arıyor,yerine ulaşmadı mı? Ömür boyu mutlu olsunlar insallah ve hep birbirlerinin kıymetini bilsinler…

  3. nrhnmrl

    işte hediye budurherşeyi ile özel düşünülmüş tamamen kişiye sevgi ve aşk ile odaklanılarak hazırlanmış harika birşey mutlulukları daim olsundedikleri gibi niye sizin kitaplıkta duruyor kızı sizin eve taşınmaya ikna mı ettiniz yoksa kızın evinin kitaplığımı :)

  4. banuca

    Becerikli annenin becerikli oğlu, kız arkadaşına ne kadar değer verdiği elleri ile yaptığı hediyeden belli de, daha vermedi mi, yoksa vermeden önce mi çektin fotoları, orası meçhul kalmış.

  5. ufudik

    İyi bayramlar arkadaşlar.Yorumlarınızı zevkle okuduk oğlumla. Burası bizim kitaplık … Kız arkadaşına bundan bir tane daha yaptı. :)) Çünküüü, bunu keserken iki sayfada eğrilik olmuş, bunu vermedi. Aynısından yeni bir tane daha hazırladı ve onu verdi. Tıpatıp aynısı, ama eğri olmayanı ….. Bunun da böyle bir anısı oldu. Hem de örnek olarak elinde kaldı.:))) Hala birlikteler neyse ki….

Bir Cevap Yazın