Salı, Aralık 6, 2016
CD’LİK VE ŞİİR DEFTERİ….

CD’LİK VE ŞİİR DEFTERİ….

14
cd'lik, deri,şiir defteri
cd’lik, deri,şiir defteri

Bunu oğlum kız arkadaşına yapmıştı.Sevgililer Günü için özel olarak düşünmüştü.Tamamen onun tasarımı. Eski bir cd kapağını aldı,üstüne deri :)) kapladı. Sonra da…..

14 YORUMLAR

  3. işte hediye budurherşeyi ile özel düşünülmüş tamamen kişiye sevgi ve aşk ile odaklanılarak hazırlanmış harika birşey mutlulukları daim olsundedikleri gibi niye sizin kitaplıkta duruyor kızı sizin eve taşınmaya ikna mı ettiniz yoksa kızın evinin kitaplığımı :)

  4. Becerikli annenin becerikli oğlu, kız arkadaşına ne kadar değer verdiği elleri ile yaptığı hediyeden belli de, daha vermedi mi, yoksa vermeden önce mi çektin fotoları, orası meçhul kalmış.

  5. İyi bayramlar arkadaşlar.Yorumlarınızı zevkle okuduk oğlumla. Burası bizim kitaplık … Kız arkadaşına bundan bir tane daha yaptı. :)) Çünküüü, bunu keserken iki sayfada eğrilik olmuş, bunu vermedi. Aynısından yeni bir tane daha hazırladı ve onu verdi. Tıpatıp aynısı, ama eğri olmayanı ….. Bunun da böyle bir anısı oldu. Hem de örnek olarak elinde kaldı.:))) Hala birlikteler neyse ki….