16 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    cd’leri leğim aletiyle deldim, ama pütürlü, sert tabaka oldu o delikler daha temiz delme usulüne ihtiyaç var o yüzden pek içime sinmedi.

  2. zulaltan

    teşekkürler xmadame ve hale-hale. yanar dönerliği biraz güzel gösteriyor zira henüz tam istediğim gibi olmadı. bu cd leri daha temiz delme yöntemi bulsam takı, giyim işlerinde de kullanacağım.

  3. zulaltan

    teşekkürler cosmokedi başka işleri bir başladım mı hemen bitiririm bu çanta biraz sürüncemede kaldı pek isteksiz yaptım nedendir bilinmez.

  4. zulaltan

    teşekkürler pygmalion. cd leri delerken leğim aleti kullandım, cd erirken bir koku oluşuyor bende de migren olunca başım ağrıyınca hep yarım yarım halletim ve nihayet bitti.

  5. zulaltan

    tata.A sağol daha iyisini yapacağım inşallah bu denemeydi.güneş vurunca herkesin gözünü alıyor.göz kamaştırmak için cd uygun malzeme.

  6. GGuven

    Valla helal olsun. Merak edip sormuştum sana. Ama takip edememişim anlaşılan. Daha yeni farkettim. Görünce de başladım çanta tasarlamaya. Mesela CD lere pop-art resim dekupajları yaptım. Çantayı telis bezinden ya da ham keten kumaştan yaptım. CD lerin ortalarına eskitilip yakılmış kağıttan çiçek ya da kellebek oturttum. Vintage oldu.. Tabii hepsi hayalimde oldu bütün bunların. CD leri yakarak delmek sonra da dikmek nasıl iyi bir fikir. Nasıl da sabır işi helal olsun valla. Ben bu kadar sabırlı olamam ki.. Hayalimde kalır :)

  7. zulaltan

    pütürlü oluyor yakarak delmek. delmek için aletler varmış onlardan bulursam daha temiz bir işçilikle yapacam inşallah .siz sorduğunuz için yayınladım değilse hiç gün yüzü görmeyecekti. sokakta gören insanlar da beğendi . bence siz daha iyisini yaparsınız :) yaptığınız işler gösteriyor zaten :)

Bir Cevap Yazın

zulaltan

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum