Pazartesi, Aralık 5, 2016
Ceketin Çantaya Dönüşümü

Ceketin Çantaya Dönüşümü

20

Edson Raupp, bilidiğimiz takım elbiseleri olduğu gibi parçalayıp çeşitli çantalara dönüştürmüş. Suitcase-London markasıyla sunduğu ürünlerini isterseniz sitesinden satın alabilirsiniz, isterseniz ilham alıp kendi malzemelerinizle yeni şeyler üretebilirsiniz, ne dersiniz?

20 YORUMLAR

  1. Kravatlardan sonra bu boşanma sebebi olur sanıyorum.

    sakın…sakın…şeytana uyma:) bak demedi deme; kör ölür, badem gözlü olur…sen bilirsin…bizde öyle!

  2. sıcaklardan derim bahane olarak, ben ne yaptığımı biliyor muyum derim, zaten dükkanı kapatıyorum ya klasik olarak bunalıma girmem gerek( bekliyorum ama hala girmedim hayret bişey) :))

  3. ( bekliyorum ama hala girmedim hayret bişey) :))

    yaz bitene kadar zor girersin…otur püfür püfür balkonda…keyif yap…kış gelsin görüşürüz…

  4. kondorcuğum uydu ,teşekkürler,zaten şapkam ve de şapka tarzım hiç olmamıştı.Aaaa yook ortaokul şapkam vardı tam 3 yıl taktığımız,unutmuşum…sesi dükkanı niye kapatıyorsun ?yoksa oğlana kardeş mi ısmarladın.İnşaallah öyledir

  5. uyuyang bugün zabuna msj atackmışsın bu yorumu okuyan bana hatırlatsın demişsin :DDDD çalar saat tam zamanında öttü sanırım :))

  6. @uyuyang, ekran derken umarım TV’yi kastediyorsunuzdur, şaka şaka anladım tabiki. Özellikle sizin gibi “blogger” birinden bu övgüleri almak ne güzel.

  7. aaaaaaaaaaa.postaneden atın mı yazdıydın :((tüh bende kasım kasım kasıldım bide iyimi saatim çaldı diye:)))nalan ablada bana uydu arkamdan oda uyandırdı herhalde:))