çer-çöp yok herşey kullanıldı…

-

Dün eşimin yeni aldığı gömleğini ütülemek için açtım.Gömleklerin içinden çıkan karton ve ince pelür kağıtlarını hiç atmam.kurdele nakışında küçük desen çizimlerinde kullanırım.Kartonada kurdeleleri sararım.Ancak yaka altından çıkan asetatlar doğru çöpe..Burada gördüğüm asetatla kitap ayıraçlarını görünce bu kez bunları atmadım.Şekilleri elverdiğince kitap ayıracına dönüştürdüm.Kalem şeklinde olanı çocuklar çok sevdi.

İmce makasın ucuyla deseni oluşturdum ve keçeli kalemle boyadım.Kazınan yerlerin içine boya işledi.Hafif renklenince daha hoş oldu.Birinide mevcut kesiklere kurdele geçirerek yaptım.Diğerine ise renkli iplerle yaptığım bağcığı kesiklerinden düğümledim.Böylece hersey değerlenmiş oldu.Hiç çop çıkmadı yani bizim ambalajdan:))

Birde bunları çocuklar kullanacağı için sivri uçları çakmakla hafifçe yakarak kütleştirdim.

10 yorum gelmiş

  1. aaleynaa

    ben aranıza yeni katıldım . bu fikre gerçekten bayıldım. özellikle şu içinden kurdela geçirilene bayıldım

  2. gonuldenele

    Sevgili Neduk;bunlar problem çıkarmadı.Yalnızca kalem şeklinde olan hafif kıvrılıyordu.Oda kitap arasında iyice düzeldi.Bundan sonrakiler için önerin aklımda kalsın:))Hepinize teşekkürler bu arada:))

  3. SEMYIL

    Gönüldenele, fikriniz çok güzel olmuş. ellerinize sağlık.bende o gömleklerden çıkan plastikleri atmam.onları stencil desenleri yapıp ahşap boyamada filan kullanıyorum. birazda kalın olduklarından çok güzel oluyor.HATTA bazılarını da mutfakta :)))))kalp, çiçek seklinde kestim, pasta veya tatlı kaselerinde kakao,pudra şekerini onlarla şekilli olarak serpiyorum :)))

  4. birdost71

    sevgili gönülden ele ellerine sağlık.çok güzeller.sevgili semyılın fikri de çokiyi.hepinize teşekkür ederim.çok eğlenceli sizlerle olmak…..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum