Pazar, Aralık 4, 2016
ÇERÇEVE SÜSLEME

5 YORUMLAR

  1. süper. bende şu an gazete rulolarından kapı önüne mektupluk yapıyorum. kaç aydır istediğim bi projeydi. bitince ekliycem. bu dergilerden yapmış. hiç boyamamış. güzel de olmuş. demek kağıt biraz güzel olsa boyanmayadabilir:))

  2. sarımelekçim bir minnacık tavsiye…çalışman bitince bolca vernikle ki cansız durmasın..iyice sertleşsin…bir de,figence bir boyama tavsiyesinde bulunayım…gerçi ben demesem de herkes anladı ne diyeceğimi ama:)))) hi hi hisiyah ayakkabı boyasıyla kapkara boyadıktan sonra parmak yaldız geç bak ne güzel oluyor….

  3. teşekkkürler yorumlarınız için. mavisofram bitti zaten. tek boyaması kaldı. yayınlıycam tez zamanda. Figen ablacım ruloları yapıştıdıktan sonra tutkalladım zaten sağlam durması için. şu an taş gibi sağlam oldu. boyamaya gelince eğer sepet gibi örseydim dediğin gibi boyamayı düşünürdüm ama ben üşendim dümdüz yapıştırdım. şu an o dediğin boyama buna olmaz sanırım:)) bu dediğini üzerine süs diye yaptığım güllerde kullanabilirim ama önce kendisini ne renk boyayacağıma karar vereydim:))