Çerçeve yapma sanatı

-

çerçeve severler için bir katkı da benden olsun istedim. tabii bi de yoğun istek üzerine artık bir konu açmam şart oldu. özgün bir çalışma koymak istedim ortaya. aslında bu çerçeve pek çok parçadan oluşan bir kombinin parçası olacaktı, tam olarak da bittiği söylenemez. çok malzeme eksiğim vardı. mesela bir silikon tabancam olsa daha temiz bir iş çıkardı ortaya. gelelim bu ultra çerçevenin yapılışına. öncelikle bir güzel canınız sıkılmalı. iyice sıkıldıktan sonra kafa dinlemek için bir deniz kenarına kapağı atmak gerekiyor. tabii mevsim da kış olmalı. paltonuzu da alın yanınıza (rüzgarda savrulması için lazım olacak). düşüne düşüne ve paltonuz savrula savrula sahilde gezerken denizin iyice temizleyip sahile attığı odun parçalarından toplamak lazım. eve gelirken de müsait bi yerden “kırnap” alınır. böylece çerçeve yapımı için gereken malzeme tamamlanmış olur. sonrasında uygun çubuklar kırnap vasıtasıyla bir araya getirilir ve ortaya böyle bir eser çıkar.

ipin bitişi iyi bağlanmamış da olsa ben yaptım işte
ipin bitişi iyi bağlanmamış da olsa ben yaptım işte.

44 yorum gelmiş

  1. kondor

    ay efendim ısrarlarımızı cevap vermeniz…ayrı bi mutluluk oldu sizleride aramızda görmek güzelmiş….bakalım bakalımneler göndermişsiniz….hani pekte orjinal değil ammmma ne yalan söyleyeyim …tanıtım yazınızla olayı cazip halede getirmeyi becermişsiniz…ama ben çerceveye değil içindeki resme takılmadan edemedim kendi başına bi sanat olayı gibi duruyorlar….

  2. sefa97

    Oy anam; hayatımda bu kadar özensiz bir iş görmedim. böyle bir çerçeve ancak orman kulübelerine asılır ancak. kondor haklı içindeki fotoğraf evlere şenlik. ama yine de canım oğlumun dediği gibi emek çekilen her şey takdir edilmeli de bunun neresini takdir edeyim şimdi;sayın saatoniki kıymetli vaktinizi ayırıp da bu şaheseri bizlere sunmanız büyük lütuf teşekkürler. hele duvardaki çivinin rengini çerçeveye uyumlu seçmeniz ayrıca sizin ne kadar titiz ve detaycı olduğunuzun iyi bir kanıtı olduğunu düşünüyorum. yanılıyormuyum?

  3. saatoniki

    kondor kardeş orijinal diil diyonuz ama sizin o kutucuklu (ikea da satılıyo ya) şeyden daha orjinal bence..sefa 97 kardeş te saolsun söölemediğini bırakmamış..aslında çok güzel bi çalışma olcaktı ama shane de “bi çalışmanızı görelim artık” deyince sözlüye kalkmış çocuk gibi zangırdamaktan kırnapı iyi bağlayamadım ..bi de dediğim gibi silikon tabancam yoktu,olsaydı şahane olcaktı..fotoğrafa takılmışınız …(valla ben de takıldım ne yalan sööliim) sevdiğim bi arakadışımın fotoğrafı..fotoyu cep telle o çekince mecburen onun fotoğrafını koydum..”neyse efendim sizlerin kötü eleştirilerine karşılık size ve bu köşeye gelen misafirlerime ikramımdır..buyrunuz..

    tavşan kanı çay soğumadan içiniz..
    tavşan kanı çay soğumadan içiniz..
    fırından yeni çıkmış mis gibi kurabiyeler..afiyet olsun
  4. sefa97

    mahcup oldum; teşekkürler. çayı içtim ama kurabiyelerde gözüm kaldı.harika bir çerceve, çok özgün bir model, hele içinde ki foto bir çekimde ışık bu kadar mı doğru kullanılır, çok profesyonelce, model kardeşlerimin yakışıklılığı bilmem anlatmaya gerek var mı? Allah sahiplerine bağışlasın. Ellerine sağlık saatoniki. başka özgün çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyoruz.

  5. shane

    hay allah ben de zorlamış olmak istemezdim ama bakın sonuçta iyi oldu :) malzeme kısıtlı da olsa ellerinizle yaptığınız gayet hoş bir iş olmuş, eh siteye de yakıştı mı, yakıştı. elinize sağlık.

  6. cocuklacocuk

    Hazır muhabbet çay ve kurabiyeye dönmüsken, biz de saatonikiye hakkımızda yaptığı yorumdan dolayı teşekkür ederiz. Çerçeveye gelince ilk deneme diyelim ve daha uzun yorum hakkımızı kullanmayalım. Elinize sağlık

  8. bence son derece güzel bir çalışma olmuş ayrıca resimde içinde sonderece hoş durmuş bence insanların çabalarına bahaneler bulmak yerine bizler beler yapıyoruz onlara bakalım hem bu gidip dükkandan alınmış bişi değilki kendi el emeğiyle yapılmış birşey ve bence mağazalardan alınanların yanındaon derece doğal ve güzel olmuşçalışmalarınız son derece başarılı saatoniki devamını bekliyoruz :))))

  9. saatoniki

    çocuklaçocuk un çok kibar bi insan olduğu nasıl da belli..kendisine teşekkür ederim..o kadar kibar ki bu rezalet çalışma için ” çerçeveye gelince ilk deneme diyelim ve daha uzun yorum hakkımızı kullanmayalım..” diyerek belki de dilinin ucuna gelen sefa 97 tarzı “oy anam bu nası özensiz bi iş…..” eleştrisi yapmamış..yaaa sefa 97 …insanlık bu işte..insanda şevk bırakmaz sizin gibi yorumcular..ama yılmayıp 2 konu daha açtım..ama sitede şööle bi arama yaptım da ..hani nerde sizin çalışmalar..?..zahmet etmeyin ben size sööliim..yok..evet nası olacak bu işler bööle..eleştir eleştir kendin bişiy yapma..ohh ne ala memleket..hadi anam çayınızı içip kurabiyenizi yediyseniz biraz çalışın bakiim..güsel günner..

  10. sefa97

    Saatoniki kardeşim; haklısın yerden göğe kadar haklısın. ama sonra hatamı anladım, telafi yönüne gittim. bi de siz öyle bir çalışma bombardımanına tutunuz ki bizi ben abondone oldum hatta kafamda karışık bu aralar, senin o çayı içtikten sora; çaylar sovumasın çalışmasınıda sen yaptın zannettim. yav helal olsun çayı demledi şimdide sovumasın derdinde dedim de kendime dumur oldum, bi şey de yazamadım. ta ki şimdi uyandım. çalışmaya gelince; inan şaka değil foto makinam yok, yoksa ben öyle başka sitelerden değil kendi yaptığım çalışmaları göndermek için sabırsızlanıyorum amma işte, bu ara bütçe de biraz kötü biraz sabır. iyi günleeeeeeer.

  11. saatoniki

    yav tgt nin sizin için üzülmesini şimdi daha iyi anlıyorum sayın sefa97 kardeş …”çaylar soğumasın” çalışmasını ben açmadım ,sadece yorumda bulundum konuya..ama sizin dumur vaziyeti devam ediyo olcakki serap görmeye başlamışınız..sitede pambıktan doktor var..bi randevu alıp muayene olmanızı tavsiye edicem nacizane..foto makineye gelince benim yaptığım gibi kameralı bi cep telefonu olan arkadaşınıza reca etseniz sorun çözülür..ama çerçeve çalışmanızı çektircekseniz o cep telli arkadaşa,tikkatli olun ısrar edebilir “benim fotom olmazsa çekmem” şeklinde..aslında çerçeve sevimlice ,,hatalarla dolu olsa da ama arkadaşımın fotosu bütünlüğü bozmadı diil..hayvan herif noolcak..neyse efendim..beklyoz..

  12. sefa97

  13. TGT

    vay be cayı kurabiyeyi goren hemen aman saatoniki kardes cok guzel ne guzel bir calışma yapmısın demeye baslamıs gercekleri soyleyin bende gercekleri soyleyen kişiler arasında cekilişle bir talihliye antalyada bir hafta tatil veriyorum gerci cocuk bir emek sarf etmiş bir şey yapmamıs değil ama ne yapmış elinden bu geliyor hani emege sagyıdan dolayı cerceveye laf etmeme kararı aldım. ama o fotoğraf ne öyle sanırısnız kocakafalar fotoğraf cektirmiş fotoğraftakı arkadasalara onerim sudur dogal kocakafalar onlar oldukalrınan gore bundan sonra sonra k0cakafalara parodilerine onlar cıksın arkadaslara cok üzüldüm hani oyle yasanır mı yaaaaaa.saatoniki kardes sen futbol yorumcularını seyredermisin onların hangisi halen aktif olarak futbol hayati devam eder hatta içlerinden bir kacı hayatlarında topa vurmamıştır ama her kez her hafta tvde onların yorumu seyreder yetmez birde gazete de okur yada hıncaluluc bey efendinin filim cevridigini yada sarkı soyledigini duydunuzmu hayır tabi ama her gun kosesinden su flim bu sarkı diye yazar onuda her kez okur onun için diyom ki yorum yapmak için her hangi bri konu gondermeye gerek yoktur hatta bence sizde daha onceki yanlızca yorum yapma durumuna donerseniz her kez için daha hayırlı olur bizi bu cileden acıl kurtarınsınız sevgilerle bugunde aksam ustu aksam ustu nasılda üzdün beni.

  14. TGT

    vay be cayı kurabiyeyi goren hemen aman saatoniki kardes cok guzel ne guzel bir calışma yapmısın demeye baslamıs gercekleri soyleyin bende gercekleri soyleyen kişiler arasında cekilişle bir talihliye antalyada bir hafta tatil veriyorum gerci cocuk bir emek sarf etmiş bir şey yapmamıs değil ama ne yapmış elinden bu geliyor hani emege sagyıdan dolayı cerceveye laf etmeme kararı aldım. ama o fotoğraf ne öyle sanırısnız kocakafalar fotoğraf cektirmiş fotoğraftakı arkadasalara onerim sudur dogal kocakafalar onlar oldukalrınan gore bundan sonra sonra k0cakafalara parodilerine onlar cıksın arkadaslara cok üzüldüm hani oyle yasanır mı yaaaaaa.saatoniki kardes sen futbol yorumcularını seyredermisin onların hangisi halen aktif olarak futbol hayati devam eder hatta içlerinden bir kacı hayatlarında topa vurmamıştır ama her kez her hafta tvde onların yorumu seyreder yetmez birde gazete de okur yada hıncaluluc bey efendinin filim cevridigini yada sarkı soyledigini duydunuzmu hayır tabi ama her gun kosesinden su flim bu sarkı diye yazar onuda her kez okur onun için diyom ki yorum yapmak için her hangi bri konu gondermeye gerek yoktur hatta bence sizde daha onceki yanlızca yorum yapma durumuna donerseniz her kez için daha hayırlı olur bizi bu cileden acıl kurtarırsınız sevgilerle bugunde aksam ustu aksam ustu nasılda üzdün beni.

  15. sen bunlara kulak asma saatoniki arkadaşım……..herkez birşeyler yazmışta yazmış mış mış mış eline sağlık .insanlar ne bulduysa atmaya alışmış,elindekileri değerlen dirmeyi unutmuş, çarşıda ucuzuda var pahalısıda var hesabıtüket babam tüket.9,5 verdim neden 10 olmadı bilmiyorumhoşçakal

  16. sesiber

    ben çok beğendim.isim anası olmak isterim.”surviver çerçevesi” demek isterim kendisine.içimden öyle geldi.ellerine sağlık saatin 12si.

  17. saatoniki

    işte san’at tan anlayan değerli bir insan..tanıştırayım efendim:”sesiber”..köklü bi aileden geldiği nasıl da belli..kendisinin huzurlarında eğilmek bana şeref veriyor..ama bu nick olayı tahmin ettiğim bi olaydan dolayı konulmuş diildir di mi?..benim sesim evlere şenlik te o bakımdan şeyettim yane..hani sen de sesim berbat o zaman “sesiberbat” ı nick olarak alayım derken son anda “dur dur şu -bat -ı atayım da ööle olsun bari mi ” dedin acaba..aman ya bende neler zırvalıyom durduk yerde..aslında şükranlarımı ifade etmek için çırpınıyom ama hani küçük bebekleri severken ” tu sana..çok çirkinsin” denir ya onun gibi bi duygu hasıl oldu bende…çalışmaya bi isim bulmanız da şahane doğrusu…kelime manası itibariyele de bu isim münasip düşmüş…ama neden benim aklıma gelmedi bu çalışmaya bi isim koymak?.. hayret valla…bunun nedenini araştırıp bulucam ama şu an dişimin arasında kalmış bulunan hain bi susam parçasını dilimle ordan defetmeye çalışıyorum…ii günler..

  18. TGT

    “ben çok beğendim.isim anası olmak isterim.”surviver çerçevesi” demek isterim kendisine.içimden öyle geldi.ellerine sağlık saatin 12si.”bu yazıyı gorunce sesiberin fack bir nick oldugu kanısına kapıldım birde hem bu calışmamın beyenilmesinden hemde yazı dillli sanki tanıtık geldi. benim kanım boyle kalacak gibi.kendi kendine konusma buna denir herhalde

  19. sesiber

    nickimi yıllardır kullanıyorum.merak edenler için ailemin adlarının ilk heceleri.paranoyak olma durumları seziyorum.:))

  20. saatoniki

    bu kondor nickli arkadaşı ben de ösledim ..ama asıl sesiber in yorumuna katılıyorum …saygıdeğer tgt ve sefa kardeşler in rahatsızlıkları kontrol dışına çıkmak üzere ..şu an oaranoyaklık başladı..ardından ne glicek şizofren mi olacak bu arkadaşlar??pozitif bilimlere inanan biri olarak tıp biliminin temsilcilerinden pambıkdoctoru acilen ama acilen göreve çaarıyorum…lütfen sayın doctor..

  21. kondor

  22. TGT

    tamam sesiber gercek kişidir diyelim ama şimdi ben suna takıldım se: ne si:ne ber:ne yanı suna benzer bişeymidir selim-sibel-berak gibi mi bunuda acıklamanız ii oldugu hanı nick nizin alilenizin ilk hecelerinden olustugunu bir yerde rastlamıstım saatoniki sizim nickiniz icin sesi cok berbar ondan demişti yani ben oyle okudum saatcım oraya para ile bişeyler yazmısın paranoyak para kısmını anladımda noyak kısmını cozemedim sizoid yapı konusuna gelince ki sizin bu konuda hepimizden daha cok hayat tecrubesine sahip olugunuz kanısına vardım yazılarınızdan ama gecer gecmesede boş ver boyle daha ii dir zaten akılı olup ne yapacan yanı normal yanı turkcede normale akılı diyorlarda oyke işde uff yazmaya başlayınca bitmiyor ya. sonra benim hastalık için panbık doktor gelsede care olamaz bana pambık prenses lazım aglamak istiyorum bitsin artık bu yazı bitti her halde hayda devam ediyor halen…..

  23. kelebek23

    Asıl fOtoya dikkat sanki bu iki adam o Çerçevinin içinden cÇıkacak gıbıler.eşinmi saatoniki :))))))))))))))))

  24. nrhnmrl

  25. saatoniki

    nurhan hanım kibar bi insansınız vesselaam..gerçi şu malum çanta kadar hiç bişey berbat olamaz diye ekleme yapayım..sanırım o çanta marifetin gelmiş geçmiş en berbat eseridir..bu sefil çerçeve de kullanılan malzemeden olmasa da işçilik bakımından 2. gelir.

  26. sesiber

    vay beee nereden nereye diyorum ve tutmamışım tutuyorum( o zaman tutmayı bilmiyordum söylemesi ayıptır)hala çok seviyorum bu çerçeveyi.

  27. sefa97

    öle deme ama kondor…aaaaaaaaaaaaa…sesiber haklı bak…en otantik olan buydu:)))))))eeeeeeee ben de bunu dedim ya…!

  28. embir

    ay ben bunu hiç görmemişim çok güldüm yahu, azıcık nostalji yapıyorum geçmişe yolculuk gibi oluyor, çok eğlenceli ya

  29. betula

    Herkesin olmasada çoğunuzun ilk yazılarına yorum eklemek istiyorum bugün =) nostalji yapasım geldi embir benden hızlı davranmış :))) ben o zamnlar sıkı takipçinizdim ama yazı göndermeye başlamamıştım :)

  30. sesiber

    Kızlar yorumları okuyun, çok güldüm yaa:)))) Şimdi söylense böyle şeyler 10marifet birbirine girerdi valla

    gerçekten öyle.

Bir Cevap Yazın

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum