Ceren’in kapı süsü

-

kapı süsü
Sevgi ve özveriyle yaptığım Ceren’in kapı süsünü sizin beğeninize sunuyorum. Bu arada ilham aldığım Erica’ya teşekkür ederim.

kapı süsü

9 yorum gelmiş

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Erica’yı bende takip ediyorum. Çok güzel tasarımları var . Ondan ilham almışsınız belki ancak söylemeliyim ki Sizin bebekleriniz de çok muntazam olmuş

  2. ISIN797

    kurdelaa ve yetenekperisi size çok teşekkür ederim.Ericanın gerçekten çok güzel tasarımları var katılıyorum sizin fikrinize.bebeklerin bir tanesinin yapımı tam 3 saatimi aldı bu iş gerçekten hem sabır hem de sevgi işi:)

  3. nazlisencicek

    Eline, emeğine sağlık… Harcadığın vakte değmiş gerçekten. Ayrıca çok marifetli bir elden çıktığı, ayrıntılardan da belli oluyor…. Lohusa taçlarım için yazdığın yorumu okuyunca sayfana bakmak istedim.. Sen de çok hoş bir yorum yapmışsın, teşekkür ederim. Sorunu da buradan cevaplayayım, Minik çiçekleri Eminönü’nden buluyorum genelde canım.. Diğer tasarımları görmek istersen, buraya da beklerim http://www.facebook.com/baloncukdesign Peyderpey yeni ürünler ekleyeceğim daha yeni açtım bu sayfayı, destek bekliyorum.. Sevgiler…

  4. ISIN797

    nazlıcım diyebilir dimi:)?çok teşekkür ederim canım çok teşekkür ederim.genelde istanbul da bulunuyor böyle şeyler dimi:(buralarda bulmak çok zor hemen sayfanı beğeniyorum canım faceden:)

Bir Cevap Yazın