Perşembe, Aralık 8, 2016
CESARET İSTER

20 YORUMLAR

  1. ama bu dantelin ipliği kalın di mi?çok emek ve göz nuru var ama çok da güzel be canlar…en beğendiğimi seçeyim dedim ama ayıramadım birbirinden…

  2. Cesaret ister gerçekten ama muhteşem güzeller. Benim de bir zamanlar o cesareti göstererek ördüğüm kocaman bir örtüm var. Bir yere de sığmıyor. Kullanmaya da kıyamıyorum. Öylece duruyor. Bunlar da çok imrendirici. Teşekkürler Belinda.

  3. şu ortada olanı yarısı dantel yarısı kumaşmı ben öyle gördüm nasıl yapmış bu konuda bana açıklamayaparsan sevinirimbeniö örgü masa örtümü bu şekil değerlendire bilirimde teşekkür bunlarda çok güzel olmuşlar.

  4. Paylaşımın için teşekkürler sevgili 03belindacığım:)Ben beyazın şıklığına,zerafetine,emek işi olduğuna,zahmetli olduğuna,cok da değerli olduğuna,cok guzel olduguna katılıyorum lakin cesaret işi değil bence istedikten sonra eli tığ tutan herkes yapar.kimi 3 ayda bitirir kimi 1 yılda.. bizim Anadoluda kızlarımızın ceyizlerinde ne yatak örtüleri var hatta perdeleri iç etekleri nevresimleri ile yapanlar var… burada 10 marifette de neler var:)

  5. beğenmene sevindim sevgili fiamma haklısınız.sevgili songül sanmıyorum ,üstteki gibi ikiye katlanmış galiba yada bana öyle geldi

  6. eevt öyle yazdım ama yorum gelmemiş valla aynısını yazmıştım 4 e bölerim mavişim biri sana, digeri bana, digeri alyaya, digeride belindaya demiştim