Çeşitli Mutfak Önlükleri

-

Mutfak Önlükleri
Eveet keçelere biraz ara verdim, malum havalar da ısınmışken cıvıl cıvıl mutfak önlüklerine yelken açtım (: Mutfakla arası iyi olmayanlara özellikle tavsiye edilir. Önlüklerin devamı blogumda..

Mutfak Önlükleri

Mutfak Önlükleri
Hepsinin önündeki havlular bu şekilde çıkıp yıkanabiliyor.

Mutfak Önlükleri

hayalignesi

el işleriyle uğraşmayı seven , onlarla uğraşırken başka başka dünyalara dalan , iğnesini hayallere batırıp çıkaran öyle biri (:

15 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Aaaa bu modellerdeki cırt bantlı havlu olayına bayıldım. Harika bir fikirmiş gerçektendeeee… Modeller zaten harika olmuşlar bir de şu sürekli elin ıslak olması ve havlu ihtiyacının çözülmesi ve hatta değiştirilebilir olması harika bir özellik. Ellerinize kollarınıza sağlık…

  2. xmadame

    bende cırtcırtlı havlu olayına bayıldım gerçekten harika bir fikirmiş. daha 2 gün önce bir mutfak önlüğü diktim keşke sizin önlüklerinizi daha önce görseydim gerçekten üzüldüm şimdi :(
    işin kötüsü bikaç gün sonra önlüğümü yayınlıcaktım ama sizinkinin yanında sönük kalacak şimdi. rica etsem kaldırırmısınız :D
    eline sağlık çok çok güzel olmuş…

  3. hale-hale

    yaa tam benlik önlükler olmuşş…ben omuzuma ufak bir havlu atıyorum zırt bırt elımı sılıyorum..ama bu süper ötesi bir fikir yaa ohhh ne guzell bayıldım yaa ve hemn yapmaya karar verdım ..fikir için teşekkürler yaptıgınız ellerınız dert görmesın fikirlerinize sağlık :)

  4. zulaltan

    bu önlükleri gören hemen mutfağa girip yemek yapmak ister çok güzel.mutfak önlüğüne ihtiyaç var bizim evde de ama ben üşeniyorum yapmaya.

Bir Cevap Yazın