Çeyizimdeki Dantelleri Değerlendirdim

-

dantel değerlendirme
Abajurun üzerindeki danteller annemin çeyizinden, küçük örtü mü, bardak altlığı mı bilmem, bir sürü var. Abajurun ayağı olan, antika şarap testisini babamın dedesinin Balkan harbinden gelirken getirdiği söylenir.
Önde duran fincanlar en az 30 yıllık. O zamanlar Anadolu folk tarzı, her sanatı etkilemişti (örn. Anadolu folk üçlüsü). İşte o akımın ürünü… Her biri birbirinden farklı Anadolu kadın başları ve diğer dantel değerlendirme örneği burada. Belki bir ışık yanar ve siz de benzer değerlendirmelerinizi bizimle paylaşırsınız ya da ilham alırsınız diye yayınlıyorum, sevgilerle…

Hulya Gencay

Mimar, her türlü, el işi, nakış, pachwork, takı, dikiş, dekorasyon önerileri, örgü, keçe, moda, boyama ve daha ne varsa hepsine meraklı, gezenti, hayalperest bir kadınım.

15 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    tarih köşesi olmuş resmen :) büyük dedenizin parmak izleri bugün sizin parmak izlerinizle buluşmuş böyle değerli eşyalarla . tarihimizi kalan eşyalardan öğrenebiliyoruz zaten. sizin bunları kaybetmeyip saklamanız ve değerlendirmeniz paha biçilmez bir çalışma :D

  2. gliatasarim

    Çok şık ve zarif duruyor.
    Bu kadar değerli ve anısı olan parçalarla çok güzel bir sunum hazırlamışsınız.
    Abajura ayrıca beğenilerimi sunarım.
    Elinize sağlık.

  3. wildpoppy

    Çok güzel ve zarif görünüyor, iyi ki seher k nın da dediği gibi televizyonun üzerinde değiller. Tam yerlerini bulmuşlar…

  4. deliisibunlar

    Ben de çok beğendim, hatta dantelli bir kaç çalışma görünce çok beğendim bi baktım bohçaya amaaa doğru dürüst bi dantel çeyizim yokmuş :( :)

Bir Cevap Yazın