Çarşamba, Aralık 7, 2016
Çiçek mi? Hayır sadece çiçek değil :))

Çiçek mi? Hayır sadece çiçek değil :))

11

Bu çiçekten hangi malzemeden yapılmış? Çiçeği ve monte edildiği yeri görmek isterseniz haydi içeri buyrun :) Evet bu çiçek ve elbise plastik poşetten yapılmış. Aslında çiçeğin monte edildiği yer çok önemli değilde, bu şekilde bir elbiseninde plastik poşetten yapılmış olması hayret verici geldi.Burada

11 YORUMLAR

  1. elbisenin altını nasıl yapmışlar anlayamadım???Huzurlu kedi bugün beni şaşırtıyorsun. Saatin geri alınması mı böyle yaptı seni? :))

  2. grafon kağıdından fenerler vardı onun gibi.origami sitelerinde bulunur belki yapımı.ben 6 saat uyuyorum.reenkarne olmuş bir horozmuyum neyim.hahaha:)

  3. yeni başlayacak bir proje arıyorum bulayım bir şeyler onunla ilgileneceğim.annenin çorabını mı denesem ama sayılarını tutturabilirmiyim bilmiyorum.

  4. gördüm canım. Hani elbise plastikten olunca plastiğin o şekilde nasıl durabildiğini anlamadım. Bak benim yayınladığım kulak çubuklarından kuzu yapımı vardı. İstersen onu yap. Ben yaptım buzdolabı süsü oldu. Annemin yaptığı çorabın ilmek sayısını falan bilemiyorum ama orada bir arkadaş sayıları ile anlattığını yazmıştı, istersen onu örebilirsin. Bu aralar benim elimde de bir çanta var ama kış sonuna biter sanırım. Devamlı burada olunca öremiyorum :)) tunus işi mi deniliyordu tığ ile örülen ama şiş örgüsü gibi duran bir şekli var. Ya da patik örebilirsin. Hangi alanda birşeyler yapmak istiyorsan bana yazabilirsin. Hemen hemen her konuda yapılacak güzel fikirlerim var :))

  5. çiçek çok hoş süs yapılabilir.broş ,kapı süsü,çantaya süs,daha küçüklrinden anahtarlık,toka v.s v.s teşekkürler embir