Salı, Aralık 6, 2016
ÇİÇEKLİ AYRAÇLAR…

ÇİÇEKLİ AYRAÇLAR…

5

Kocaman bir torba yarım kalmış merserize ve yün ipim var.örgüde iyi değilim ama buna rağmen inanılmaz seviyorum örmeyi.özellikle tığ işini.hayret bu kadar sevipte iyi olmamak:)

iki aşkımı birleştirip örgüden ayraç yapmaya başladım.bunlar ilk modellerim.bu arada örgüyle ilgili terimleride çok iyi bilmiyorum.hata özellikle çiçekleri hep uyduruyorum.şimdi farklı modeller deniyorum.dün bir bere ördüm Van’a yollamak için ama baktım ıhıh vazgeçtim.:(ama yılmadım tabiki bildiğim becerebildiğim havalardan devam.)

Paylaş
alanay
Bir eş ,anne ve eğitimciyim...Çocukları çok seviyorum ve hayvanları.doğa ise özlemim...Günlük rutinimin dışında en büyük zevkim üretmek.el sanatları ve resimle uğraşıyorum.burada zamanla çalışmalarımı sizlerle paylaşacağım...yorumlarınızı esirgemezsenişz sevinirim...

5 YORUMLAR

  1. çok güzeller canım… ellerine sağlık…ben de örerken hep kafama göre örüyorum:))) şekil ne çıkarsa bahtıma:)))bereyi de paylaşsana blogunda… eminim güzel olmuştur o da…sevgilerimle…

  2. Daha ne olsun ayol eline sağlık.Okuyan iile sen bana da örgü ördüreceksiniz ama uymam ben sizenaaayır,nolamazzztığım nerde benim yaaaa

  3. :)) Nalan Hanım siz neye el atsanız harikalar yaratırsınız. Biz sizden anca ilham alırız:)İçten sevgilerimle.

  4. tebrıkler …örgu bılmıyorum dıyen bırınden harıkalar cıkmıs ama ellerınıze saglık..