Çiçekli gelin taçları

-

cicekli-gelin-taclari
Kapı çelenklerinde kullandığım çiçekleri bu kez gelin taçlarında denedim. Çiçekli bir kapı çelengimi beğenmiş ve benzer çiçeklerle, yakında evlenecek olan arkadaşının düğününde kullanmak üzere “nedime tacı” yapmamı istedi.
Daha önce çocuklar için taçlar yapmıştım, iki de lohusa tacı denemem oldu ama gelin tacı hiç yapmamıştım. Çok zevkli geldi bu taçları tasarlamak, hazırlamak. Ortaya çıkan 5 taç böyle :) Devamı da gelecek, yeni yeni modeller aklımda, yaptıkça gösteririm…

cicekli-gelin-taclari-
Tokacıdan aldığımız siyah metal tacı, kurdele ile birkaç kat sarıyoruz. Üstüne de seçtiğimiz çiçekleri, tomurcukları doluyoruz ya da sıcak silikonla yapıştırıyoruz. Hem çember şeklinde hem taç şeklinde kullanılabilir bu taçlar… Sadece gelinler için de değil, anne adaylarının fotoğraf çekimlerinde, genç kızlarımızın, çocuklarımızın mezuniyet törenlerinde de çok şık olmaz mı? :)

cicekli-gelin-taclari-2

cicekli-gelin-taclari-3

cicekli-gelin-taclari-5

cicekli-gelin-taclari-6

cicekli-gelin-tokalari
Metal çıtçıtlı tokaların üzerlerini de yine kağıt çiçeklerle süsledim… Ben bu çiçekli taç-toka işini vallahi çok sevdim :)
Mutlu haftalar…
Blogum

4 yorum gelmiş

  1. shane

    @gunesaks; yazının içindeki “blogum” yönlendirmesine gittiğinizde zaten ilgili iletişim bilgisine ulaşacaksınız.

Bir Cevap Yazın

esencan