Çiçekli gelinlik kemeri

-

cicekli-gelin-kemerleri
Tekrardan merhaba. Bir önceki paylaştığım yazıda sizlere gelinlik tacımı nasıl yaptığımdan bahsetmiştim. Üzerinden iki sene geçmesine rağmen yeni gelin halini üstümden atamamışım ki şimdi sizlerle gelinlik kemerimi nasıl yaptığımı paylaşmak için oturdum bilgisayar başına :) Öncelikle Somon & krem çiçekli gelin tacından sonra gelinliğimi biraz daha canlandırmak için kemer arayışına girdim. Hafif çok açık somon kurdele üzerine işlemelerle biraz daha gelinliği ön palana çıkarmak istedim ve hatta gelinliğimi kafamdaki bu tasarıma uygun olacak şekilde diktirdim. “Diktim” demek isterdim maalesef henüz o marifet derecesine ulaşmış değilim :) Boncuk tül ve taşları birbirini seven renklerle yine bir araya getirdim. Organze kumaştan çiçek yapımı internet sitelerinde çok açık ve kolay şekilde anlatılıyor oradan da yardım alarak işlemelere başladım. Yapım aşamasına ait çok fazla resim elimde olmadığı için sizlere bitmiş halini göstermek istedim. Böyle bir fikir içinde olanlara en azından yardımcı olabilir.

gelin-kemerleri
Organze tüllerden çiçekleri oluşturdum, ortasını taşlarla süsledim. Hayalet ip denilen misinanın ince hali olan iple boncukları diktim (iyi bir göz gerektiren sinir bozucu ip) ve böyle bir dizayn oluşturdum. Ama işin kötü yanı ise bu kemeri gelinliğimde kullanmamış olmam. Sadece bu işe niyetlenen arkadaşlara fikir verebilme amacıyla paylaşıyorum. Kullanamadım çünkü tacım ve kemerim çok uyumsuz oldular ve ben de tacımdan artan çiçeklerle daha basit ama daha uyumlu olduğunu düşündüğüm kemeri yaptım.

cicekli-gelin-kemerleri-12
Gelinliğimin kesimi göğüsten aşağı ters V olduğu için kurdeleyi ortadan hafif bükerek diktim. Hazır çiçekleri yine ince telle minik buketler haline getirerek birleştirdim ve kurdeleye diktim. Göze batmayan hafif renk ve enerji katan ince kurdelelerimi de aşağı doğru sallandırdığımda artık her şeyim hazırdı. Sonuç olarak ortaya böyle bir takım çıktı. Umarım aklındaki ve hayalindekini gerçekleştirmek adına emek harcamak isteyen gelin adaylarıma yardımcı olabilmişimdir.

gelinlik-modelleri

Bir Cevap Yazın

merve özen

10 marifetli değilim ama kendime yetecek kadar marifet barındırdığım doğrudur.Bu hoş ve yazı yazması keyifli sitede sizlerle paylaşımlarda bulunuyorum.İletişim için mrvbyrkzn@gmail.com adresime mail atabilirsiniz. Keyifli ve kazançlı marifetler dilerim..

Mavi pembe takı kurdelesi

| | 0 Yorum

Saç ve türban aksesuarı

| | 0 Yorum

El yapımı düğün anı defteri

| | 0 Yorum

Düğün anı defteri ve kalem takımı

| | 1 Yorum

Düğün arabası konvoy süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı vintage gelin buketi

| | 1 Yorum

Gelin buketi

| | 2 Yorum