Çiçekli kapı süsü ve keçe nazarlık

-

cicekli-kapi-susu-modelleri
Baharlık bir kapı çelengi yaptım. Üstünde yok yok :) Çemberini satın almak yerine resimlerde görüldüğü üzere kalın teli ikiye sararak ve sonra üstünü kalın tülle dolayarak, daha da üstüne dantel tül geçirerek hazırladım…  :) Sanmayın ki çelengin iki renkli olması benim tercihimdi. Krem rengi tül yetmeyince böyle oldu. Ama kimi zaman elimizde olmayan koşullar yüzünden ortaya çıkan aslından daha da hoş olabiliyor :) Misal benim bu iki renkli çelengi daha çok sevmem gibi :)

cicekli-kapi-susu-modelleri-

cicekli-kapi-susu-modelleri-1
Daha daha ayrıntılı yapılışını blogda anlattım ama aslında ruhunuzun zenginliğine, rengine göre şekillenecek bir çelenk bu ;) Renklerin pastelliği ya da çılgınlığı tamamen size kalmış. Ve bunun için de bol malzeme gerekli elbette. Aslına bakarsanız bu malzemeleri almak yerine hediye paketlerinden, çocukların kırılan ya da kullanılamaz hale gelen taç, toka, hatta kemer gibi aksesuarlarından ya da bebek-nikah şekerlerinden, sizin bozulan, kopan, kırılan takılarınızdan, eskiyen bir kıyafetinizin dantelinden, fisto ya da düğmesinden toparlayabilirsiniz ;) Ki burada olduğunuza göre bunları size yazmamın da çok anlamı yok sanki, siz zaten öyle yapıyorsunuz tıpkı benim gibi :)

kece-nazarliklar
Vazgeçemediğin nazarlıklarıma bir yenisi daha eklendi bu hafta, ilk kez denedim bu modeli. Boncukların enerjisi yani nazarlık yapmak bana “yine” iyi geldi :)
Enerjisi bol, güneşli bir hafta sonu olsun…

Blogum 

Bir Cevap Yazın

esencan

Keçe mor çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Palyaço kız bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Kız ve erkek bebek oda süsleri

| | 0 Yorum

Kuşlu hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Strafor köpükten çiçekli harf kapı süsü

| | 1 Yorum

Çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü modeli

| | 0 Yorum

Keçe uğur böceği kapı süsü

| | 0 Yorum

Jüt ipten çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

| | 0 Yorum

Güvercinli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kalpli mutfak kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe detaylı, tavuskuşu tüylü kapı süsü

| | 0 Yorum