Çiçekli küçük keçe çantalar

-

Geçtiğimiz bayramda yeğenlerime misafirliklere gittiklerinde toplayacakları şekerler için bu minik çantaları hazırlamıştım. Çift kat renkli yumuşak ince keçe arasına beyaz sert kalın keçe kullanarak ve saplara da biraz boncuk elyaf ilave ederek çalıştım. Keçe ile çalışırken böyle her ayrıntısını elde kesip dikerek tamamlamayı çok seviyorum. Hediyelerini verdiğimde kızlar da çok sevip ellerinden düşürmediler :)

Bu formda çantalar biraz daha sade tonlarda el işi çantası olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum. Keçe çantalar bu materyal ile çalışmaya yeni başlandığında hemen yapılan ve çok sevilen ürünler olmasına rağmen, 5 senelik serüvenimde diğer ürünlerden vakit bulup çanta deneme fırsatım olmamıştı, bayram güzel bir vesile oldu. Aşağıdaki profilimden bana ulaşabilirsiniz :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
pembecamekan

Uzun yıllardır dikiş, nakış ve benzeri el sanatlarıyla uğraşıyorum. Resim ve çizim her zaman zevk aldığım bir uğraşı olmuştur benim için. Şimdi keçeden çeşitli tasarımlar (broş, buzdolabı süsü, anahtarlık, çanta v.b.) yapıyorum ve Pembe Camekan blogumda bunları sizlerle paylaşmak için çok heyecanlıyım.