Çiçekli Panolarımın Küçükleri

-

Daha önce ikisini gönderdiğim çiçekli panolar serisinin küçük olanları. Bir de büyük olanların üçüncüsü var, onu da çalışabilirsem en kısa zamanda göndericem. Sadece ben bu küçk olanları biraz daha farklı bir yöntemle boyuyorum, diğeriyle karşılaştırırsanız anlarsınız, beğenilerinize efendim :)

19 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Tekrar teşekkürler :)Yaşını bilmiyorum gerçi ama sanırım sen benden küçüksün çantacı nasıl istersen hitabedebilirsin canım benim için hiç farketmez.Sevgili neduk bunlar kendinden kabartmalı polyester panolar, ben sadece boyuyorum. Eğer ham halini merak ederseniz yukarda linkini verdiğim diğer yazımın yorum bölümünde boyanmamış halinin bir resmini göndermiştim, oradan bakabilirsiniz.

  2. cantaci

    Sibella diyor ki;Tekrar teşekkürler :)Yaşını bilmiyorum gerçi ama sanırım sen benden küçüksün çantacı nasıl istersen hitabedebilirsin canım benim için hiç farketmez.

    saol o zmn ablacım:))))))))

  3. asyayaren

    hımmmmm tamam abla bana postaneme sana ulaşabileceğim bir mail adresi ver ordan kodunu atayım yoksa yoruma yazarsak çıkmıyo …href kullandığımız iç.in ok

  4. Sibella

    Evet canım doğru, hatta şüphelenip şimdi yazarak denedim. Bir de tamamen akşam birden karar verip hızlıca giriş yaptım. Daha düzeltilecek, eklenecek çok şeyler var. Hala keşfetmeye çalışıyorum, bir süre sizleri bu konuda rahatsız edebilirim. Fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum :)

  5. artemis921

    Öncelikle bloğun hayırlı olsun. Ellerine sağlık çalışmaların çok güzel. Uzun zamandır yazılara yorum yazamıyordum malum bayram temizliği :)) Şimdi sahurdan sonra bizim 10 marifette neler olmuş bir bakayım dedim :) Oooo herkes almış başını gitmiş. Neler neler yapılmış. Hepsi de birbirinden güzel…..

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı kumaş çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yakma çiçek nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş çiçek yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Tüllerden çiçek paket süsü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kolay kumaş çiçekler nasıl yapılır?

| | 0 Yorum