Çiçekli zarif kapı süsleri

-

cicekli-kapi-susu-modelleri
Bu hafta sonundan kalan sadece bu yayında gördüğünüz iki çelenk oldu. Aslında ne çok şey vardı aklımda ama Cumartesi günü parmağımı sıkıştırınca kapıya mecburi bir mola verdim, şükür ucuz atlattığım bir kazaydı.
Çelenklerde gittikçe bir stil geliştirmeye başladım kendimce, aslında yaptığım tüm işlerde istediğim tam da bu, çok güzel ol(a)masa da bazen, yaptığım tüm işlerde bir şekilde imzam olsun istiyorum, görenler fark etsin bunu… Aslında bu çelenklere kondurduğum nazar boncukları da biraz buna hizmet ediyor laf aramızda :)

cicekli-kapi-susu-modelleri-
Yukarıdaki çelengi önce kalın fisto ile kapladığım köpükle hazırladım. Sonrasında yaprakları ve üstüne de çiçekleri sıcak silikonla yapıştırdım. Renk tonlarını uyumlu ve birbirine yakın renklerden seçtim. Son olarak da yine bir kuş kondurarak bitirdim :)

Kalın elektrik telini içimden geldiği gibi bir kalp formu vererek, alt kısmını sıcak silikonla birleştirerek başladım bu çelenge.. Bobin halinde satılan çuval ipiyle kapladım ve sonra da elimdeki bütün tomurcuk çiçekleri dolayıverdim tele… Burda ipucu (aslında hem burda hem de diğer tüm işlerimde) bir modele bağlı kalmadan, gönlümce içimden geldiği gibi süslemek, bezemek… Bir tarafı bitince kalbin diğer yarısına tomurcuklarımı kıyamadığım için (maalesef böyle de bir kötü huyum var, kıyamıyorum bazı malzemelerime!) sarmaşıklı yaprakları yapıştırdım, elbette bir de nazar boncuğu… Kalpli olan daha doğrusu kalpten olan her şeyi çok sevdiğim gibi bu kalpli kapı süsümü de çok ama çoook sevdim :)

cicekli-kapi-susu-modelleri-2
Ve son karede de kol kola girmişler işte :)
İlhamımızın bol olduğu nazarlardan uzak bir hafta dileğiyle…

Bloğum

Bir Cevap Yazın

esencan

Keçe mor çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Palyaço kız bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Kız ve erkek bebek oda süsleri

| | 0 Yorum

Kuşlu hoşgeldiniz kapı süsü

| | 0 Yorum

Strafor köpükten çiçekli harf kapı süsü

| | 1 Yorum

Çiçekli hoşgeldiniz kapı süsü modeli

| | 0 Yorum

Keçe uğur böceği kapı süsü

| | 0 Yorum

Jüt ipten çiçekli kapı süsü

| | 0 Yorum

| | 0 Yorum

Güvercinli kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçeden pembe kalpli mutfak kapı süsü

| | 0 Yorum

Keçe detaylı, tavuskuşu tüylü kapı süsü

| | 0 Yorum